سخنگوی شورای امنیت ملی دولت بایدن گفت که با دوستان و شرکای خود برای مقابله با آن چه نفوذ مخرب ایران میخواند، همکاری خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»به نقل ازایسنا؛سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در گفت و گو با شبکه الجزیره گفت: تهدیدهای ایران را نمی پذیریم و رفتارهای این کشور را به شدت محکوم می کنیم.



