سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 217485
تاریخ انتشار: 04/بهمن/1399 - 21:17

چرا اصرار دارند نفهمند؟!

 چرا اصرار دارند نفهمند؟!

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»  محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: فرانسیس فوکویاما دو دهه قبل مدعی بود لیبرال دموکراسی آمریکا، قله و پایان تاریخ است؛ اما حالا می گوید نظام آمریکا تا ریشه پوسیده است.

درخت وقتی تا ریشه پوسیده باشد، برای سقوط، به تکانه ای بند است.

این را خیلی ها در آمریکا فهمیده اند؛ اما آمریکا زدگان در ایران نمی خواهند بفهمند. چرا؟!




 

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما