به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»بایدن رئیس جمهور است.
سیاهپوستان غیرمسلح همچنان در خیابان توسط پلیس تیرباران میشوند.
خاورمیانه همچنان توسط نیروهای آمریکایی بمباران خواهد شد.
رفتارهای نژادپرستانه با مردم توسط رژیم بایدن انجام خواهد شد.
تنها تفاوت در این است که به همان اندازه پوشش رسانه ای وجود نخواهد داشت.



