یکشنبه 07 تير 1405 - Sun 28 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 212530
تاریخ انتشار: 30/آذر/1399 - 23:47

پیروزی خنت در لیگ بلژیک با حضور محمدی

خنت در دیدار مقابل بروژ در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ بلژیک به پیروزی رسید.

 پیروزی خنت در لیگ بلژیک با حضور محمدی

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ فوتبال بلژیک، خنت میهمان بروژ بود و به پیروزی ارزشمند یک بر صفر رسید.

در این بازی میلاد محمدی بازیکن ایرانی خنت از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه ۲۶ کارت زرد دریافت کرد.

خنت با این برد ۲۵ امتیازی شد و در رده نهم قرار گرفت.

بروژ هم با ۳۶ امتیاز صدرنشین است.

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما