حسین دهباشی، فعال اصلاحطلب و از حامیان سابق دولت روحانی درباره دوستی ظریف و بایدن طی توییتی نوشت: خدا را شاهد میگیرم اگر ذرّهای مبالغه باشد؛ یکی از مشاهیر اصلاحطلب میگفت کافی است در راهروی مجمع عمومی آقایان روحانی و اوباما همدیگر را ببینند و آ.روحانی بگوید من حسن هستم و تو حسین و ایندو برادر بودند ولی حسن برادر بزرگتر بود و... همین میشود مقدمهی رفع اختلاف و آشتی