دوشنبه 01 تير 1405 - Mon 22 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 204338
تاریخ انتشار: 15/آبان/1399 - 18:33

خودنمایی کرونا در لیگ بسکتبال زنان

لیگ برتر بسکتبال زنان در حالی آغاز شد که ۸ بازیکن از دو تیم به کرونا مبتلا شده بودند و دیدار آنها برگزار نشد.

 خودنمایی کرونا در لیگ بسکتبال زنان

لیگ برتر بسکتبال زنان از امروز (پنجشنبه) در دو گروه و به صورت متمرکز آغاز شد. در روز نخست از دیدارهای گروه اول قرار بود که سه بازی برگزار شود اما دو تیم سینام مشهد و پاز تهران هر کدام ۴ بازیکن مبتلا به کرونا داشتند که موجب لغو مسابقه آنها شد و فدراسیون باخت فنی این دو تیم را اعلام کرد.
تنها دیدار برگزار شده امروز بین دو تیم‌ گاز تهران و مهرام تهران بود که با نتیجه ۱۰۶ بر ۲۸ به سود مهرام به پایان رسید.
سینام باید مقابل گروه بهمن بازی می‌کرد اما دو روز پیش نتیجه تست بازیکنان خود را به فدراسیون اعلام کرده بود و منتظر تصمیم کمیته پزشکی فدراسیون برای تعویق بازی بود. پاز تهران نیز با نامی نو اصفهان بازی داشت اما به دلیل ابتلای بازیکنانش به کرونا باخت فنی این تیم اعلام شد.
برنامه رقابت‌های روز دوم گروه اول به شرح زیر است:
گروه بهمن _ مهرام تهران، ساعت ۱۳
نامی نو اصفهان _ ستاد گاز تهران، ساعت ۱۶
نارسینا تهران _ پاز تهران (لغو شد)

منبع : ایسنا

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما