طی این تصاویر ادعا شده است، مردم ایران که روزی به قرآن قسم میخوردند، در نتیجه ۴۱ سال حکومت جمهوری اسلامی اکنون حتی از قرآن هم خسته شده و آنرا از زندگی خود دور میریزند.
با بررسیهای انجام شده در مرکز مقابله با شایعات سایبری، مشخص شد این کار براساس یک سنت دیرین بوده که قرآنهای فرسوده را در خاک مدفون یا به آب میسپارند.
همچنین رییس تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزآباد گفته از متولیان مساجد درخواست میشود قرآنهای فرسوده را از این به بعد به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستانها تحویل دهند.
منبع : مشرق



