تضعیف بورسهای کالایی، تضعیف بورس اوراق بهادار است.
ماده 18 قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی، دولت را مکلف کرده کالای پذیرفته شده در بورس را از نظام قیمتگذاری خارج کند.
عرضه محصولات خارجازمکانیزم بازار، خلاف قانون استو دولت نبایدتصمیمی بگیرد که منافع ۵۰ میلیون سهامدار به خطربیفتد!
منبع : حامیان ولایت



