جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی خبر ابتلایش به بیماری کرونا را تایید کرد و از طی کردن دوران درمان در بیمارستان خبر داد.
وی هم چنین خواستار رعایت جدی پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان به منظور محافظت از سلامت سایر افراد جامعه شد.
منبع : ایسنا



