دوشنبه 01 تير 1405 - Mon 22 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 197579
تاریخ انتشار: 25/شهريور/1399 - 13:06

دو نماینده به کرونا مبتلا شدند

نایب رئیس مجلس و رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به کرونا مبتلا شدند.

دو نماینده به کرونا مبتلا شدند

تست کرونای علیرضا منادی سفیدان نماینده مردم تبریز و علی نیکزاد نایب رئیس مجلس  مثبت اعلام شد.این 2 نماینده هم اکنون در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

گفتنی است حال عمومی این نمایندگان مجلس یازدهم مساعد گزارش شده است.

منبع : تسنیم

نظرات بینندگان
نظرات شما