چهارشنبه 03 تير 1405 - Wed 24 Jun 2026
  • توافق ستاره استقلال برای تمدید قرارداد

  • قالیباف باکو را به مقصد تهران ترک کرد

  • دیدار قالیباف با علی اف +عکس

  • اسرائیل از حمله هوایی به لبنان خبر داد

  • پایان دادگاه نتانیاهو بعد از ۹۸ جلسه

  • پول‌های آزادشده ایران کجا خرج می‌شود؟

  • اعلام زمان از سرگیری مذاکرات فنی اسلام‌آباد

  • برنامه بازی‌های روز پانزدهم جام جهانی ۲۰۲۶

  • توقف کامل پروازها در فرودگاه مهرآباد ۱۲ و ۱۵ تیر

  • پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه به محمدباقر ذوالقدر

  • هیچ نشستی با گروسی برگزار نشده است

  • افشای مشخصات وطن‌فروش‌ها به صورت آنلاین +عکس

  • ترامپ فینال جام جهانی را خراب می‌کند

  • «ای اهل حرم میر و علمدار نیامد»+ عکس

  • پیام سید مجید موسوی فرمانده هوا فضای سپاه به خانواده شهید ماکان نصیری

  • قالیباف: ایران نشان داد دوران تحمیل اراده بر ملتهای مستقل گذشته است

  • عصبانیت ترامپ از عدم کاهش قیمت بنزین در آمریکا

  • عصبانیت ترامپ از عدم کاهش قیمت بنزین در آمریکا

  • فرماندهی سایبری: اختلال برخی بانک‌ها ناشی از حمله هدفمند بود

  • ادای احترام پوتین به آرامگاه سرباز گمنام / فیلم

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 194143
    تاریخ انتشار: 27/مرداد/1399 - 23:57
    واکنش حماس

    تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه

    نوار غزه شب گذشته و بامداد امروز دوشنبه برای ششمین شب متوالی شاهد موج جدیدی از تجاوز رژیم صهیونیستی بود.

    تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه

    رژیم صهیونیستی شنبه شب و بامداد یکشنبه، برای پنجمین شب متوالی، نوار غزه را هدف قرار داد.
    به گزارش «المیادین و الجزیره»، رژیم صهیونیستی، طی حملات پهپادی و هوایی، مواضعی را در نوار غزه بمباران کرد.
    پهپاد‌های رژیم صهیونیستی، در حمله اخیر خود منطقه‌ای در «شرق البریج» واقع در نزدیکی مرز نوار غزه را بمباران کردند.
    با فاصله اندکی پس از این حمله، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز همان منطقه را هدف قرار دادند.
    برخی از گزارش منطقه هدف قرار گرفته را زمین کشاورزی و برخی دیگر مواضع متعلق به گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام کردند.
    جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین مواضع مقاومت فلسطین را در غرب «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه بمباران کردند.
    ساعتی پس از این حملات، آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست نشین در جنوب اراضی اشغالی و در نزدیکی مرز نوار غزه به صدا درآمد.
    به ادعای ارتش رژیم صهیونیستی، به صدا درآمدن آژیر ناشی از شلیک ۲ فروند راکت از سمت نوار غزه به سوی شهرک «سدیروت» بود.
    در نتیجه عملیات موشکی مقاومت، ۵ صهیونیست مجروح شدند.
    ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که سامانه پدافندی این رژیم، موشک‌های شلیک شده را رهگیری کرده است.
    رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که در واکنش به شلیک راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی، منطقه ماهیگیری در نوار غزه را به طور کامل می‌بندد.
    در عین حال گزارش‌ها از درگیری میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در نزدیکی حصار مرزی منطقه «ملکه» در شرق نوار غزه حکایت دارند.
    این درگیری‌ها در پی تجمع اعتراضی شبانه حدود ۷۰۰ فلسطینی در این منطقه و با خشونت نظامیان صهیونیست آغاز شد.
     
    نظامیان صهیونیست از گاز اشک آور و گلوله جنگی برای متفرق کردن فلسطینیان استفاده کردند که در نهایت سبب مجروحیت ۷ فلسطینی شد.

    منبع : میزان

    نظرات بینندگان
    نظرات شما