تصویر نیروهای فرانسوی را می بینید که در بندر بیروت پیاده شده اند.
هفتصد نظامی (یگان مزدوران) فرانسه در بندر بیروت با ادعای کمک آمده اند.
اما کمک به کی؟
به مرحومین فاجعه انفجار؟ به کسانی که دیگر زیر آوار نیستند؟ به مردم؟ یا به خط و حزبی که فرانسه خواستار قدرت یافتن آن است؟
سید مقاومت گفت کشتیها میآیند و میروند، نگران نباشید.



منبع : حامیان ولایت



