دوشنبه 01 تير 1405 - Mon 22 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 187801
تاریخ انتشار: 08/تير/1399 - 23:56
یک قدم به سهمیه آسیایی نزدیک‌تر شدند

شاگردان سراج بردند

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم با پیروزی شاگردان سراج به پایان رسید.

شاگردان سراج بردند

در آغاز هفته بیست‌و دوم لیگ برتر فوتبال دو تیم صنعت نفت و پارس جنوبی جم در استادیوم تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با برتری شاگردان  بهنام سراج به پایان رسید.
تک گل نفتی‌ها را رضا جبیره در دقیقه ۳۰ به ثمر رساند و در ادامه محمود مطلق‌زاده در دقیقه ۷۰ دروازه پارس جنوبی را گشود تا آبادانی‌ها با این برد امیدشان برای کسب سهمیه آسیایی پا برجا بماند.
نکته قابل توجه این بازی در نیمه اول رقم خورد. برق استادیوم تختی آبادان به دلیل مشکلات فنی قطع شد و بازی دقایقی متوقف شد.
تیم صنعت نفت آبادان با این برد ۳۳ امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول باقی ماند و هم‌چنان امیدهای خود را برای کسب سهمیه آسیایی حفظ کرد. شاگردان افاضلی با این شکست با ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفتند.

منبع : ایسنا

نظرات بینندگان
نظرات شما