یکشنبه 07 تير 1405 - Sun 28 Jun 2026
  • رهبر انقلاب: موفقیت قوه‌ قضائیه، اعتماد مردم به نظام را تقویت خواهد کرد

  • خداداد عزیزی پیش از حذف ایران / فیلم

  • حضور رهبر شهید انقلاب در جمع فرماندهان ارتش +فیلم

  • در کلاس عاشقی عباس غوغا میکند/ پناهی

  • قیمت دلار به تومان امروز یکشنبه 7 تیر

  • تبیین ائتلاف‌های جدید منطقه‌ای در واکنش به رژیم / هراس آمریکا از فروپاشی اقتصادی در صورت جنگ با ایران+ عکس

  • تساوی عجیب و پرگل الجزایر و اتریش

  • راهکار طلایی برای تقویت حافظه و تمرکز

  • زنگ خطر تب دنگی به صدا درآمد

  • قیمت طلا 18 عیار امروز یکشنبه7تیر

  • هدف از «متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان» چه بود؟

  • قیمت گوشت قرمز امروز 7 تیر

  • عملیات جست‌وجو و امدادرسانی در ونزوئلای / عکس

  • غواصی در عمق هشت متری بند امیر افغانستان / فیلم

  • رژه ۱۵ هزار وسپاسوار در رم / عکس

  • شیخ‌نشین‌ امارات دوباره در کمین ایران

  • امسال مقصد موکب‌داران عراقی اربعین تغییر کرد

  • باب‌المندب؛ فرصتی به سبک هرمز

  • نخست‌وزیر آرژانتین استعفا داد

  • حملات وحشیانه اخیر آمریکا نقض صریح تفاهمنامه

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 186221
    تاریخ انتشار: 26/خرداد/1399 - 19:27

    گرشاسبی:درجریان نامه کناره‌گیری نیستم

    مدیرعامل باشگاه پیکان می‌گوید این باشگاه در جریان امضای نامه برای سازمان لیگ نبوده است.

    گرشاسبی:درجریان نامه کناره‌گیری نیستم

     صبح امروز نامه‌ای در رسانه‌ها منتشر شد که در آن بازیکنان و برخی مربیان باشگاه‌ها از جمله پیکان، خواستار لغو مسابقات لیگ برتر شده بودند. این نامه به امضای برخی بازیکنان تیم فوتبال پیکان و کادر فنی این تیم رسیده بود.
    حمیدرضا گرشاسبی در واکنش به این موضوع  گفت: باشگاه پیکان در جریان امضای بازیکنان و مربیان این تیم نبوده است و این بازیکنان به تشخیص خودشان نامه مذکور را امضا کرده‌اند.

    منبع : ایسنا

    نظرات بینندگان
    نظرات شما