تیم فوتبال سایپا بعد از یک روز استراحت و پشت سر گذاشتن تستهای کرونا، از ساعت ۱۱ امروز دوشنبه تمرینات خود را مجددا از سر گرفت و با نظر ابراهیم صادقی، بازیکنان این تیم به بدنسازی در مجموعه ورزشی باشگاه سایپا پرداختند.
نارنجی پوشان که از روز دوشنبهی هفته قبل اردوی ۶ روزهای را در دهکده ورزشی کرج برپا کرده و در دو نوبت به تمرین پرداخته بودند، در دومین تستهای کرونا که روز گذشته از آنها گرفته شد، هیچ مشکلی نداشتند و بدونِ بیمار در جمع خود، کارشان را آغاز کردند.
شاگردان ابراهیم صادقی پس از تمرین بدنسازی، قرار است از ساعت ۱۹ عصر امروز نیز تمرینات تاکتیکی و کار با توپ خود را در زمین اختصاصی باشگاه سایپا برگزار کنند و مرحلهی دیگری از آمادهسازی خود را انجام دهند.
منبع : ورزش 3



