جنجال برنامه فیتیله، به پیامدهای پس از پخش نمایشِ «هتل فیتیله» از سری نمایشهای عمو فیتیلهایها از شبکه ۲ سیما اشاره دارد. در این نمایش طنز ۷ دقیقهای که به صورت ضبطشده و غیرزنده در روز جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ از شبکه ۲ پخش شد، دیالوگهایی بین شخصیتهای این نمایش ردوبدل میشود که موجب اعتراض گروهی از آذری زبان های ایران و در نهایت منجر به توقف پخش این برنامه، توبیخ و برکناری برخی از عوامل آن و عذرخواهی مسئولان صدا و سیما شد.
حال شنیده ها حاکی از آن دارد که این برنامه دوباره پخش خواهد شد.
منبع : فارس



