یکشنبه 07 تير 1405 - Sun 28 Jun 2026
  • باب‌المندب؛ فرصتی به سبک هرمز

  • نخست‌وزیر آرژانتین استعفا داد

  • حملات وحشیانه اخیر آمریکا نقض صریح تفاهمنامه است

  • اروپای آقااجازه؛ از شریک تحریم تا شریک جنگ رمضان

  • ۲ هزار میلیارد وجه رایج مملکت از بورس رفت

  • زمان بازگشایی مصلی تهران برای وداع با قائد شهید

  • از بند یازدهم تفاهمنامه تا فشارهای چندوجهی بر کاخ سفید + عکس

  • استقلال برای گل ملی رامین رضاییان پوستر منتشر کرد+ عکس

  • این رو دست به دست کنید برسه به دست ترامپ

  • هشدار نبیه بری درباره فتنه جدید علیه لبنان

  • اختلال دوباره به خدمات بانک‌های ملی و صادرات

  • بسته‌شدن کامل تمامی ورودی‌های تهران از این تاریخ

  • وضعیت جوی تهران و قم در روزهای تشییع رهبر شهید

  • تداوم تولید نفت ونزوئلا پس از زمین‌لرزه سهمگین

  • حضور شهباز شریف در مراسم تشییع رهبر شهید

  • نظامیان اسرائیلی از لبنان خارج شوند

  • توافق‌های لبنان و ایران متناقض هستند

  • حکم پرونده مؤسسه مولی‌الموحدین صادر شد

  • قیمت خودرو امروز 6 تیر

  • اختلاف دو جریان انقلابی درباره مذاکرات

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 169091
    تاریخ انتشار: 06/بهمن/1398 - 10:46
    تیم فوتبال

    پیروزی مقتدرانه خنت با گلزنی محمدی

    تیم فوتبال خنت با درخشش مهاجم ایرانی خود به پیروزی مقتدرانه‌ای دست یافت.

    پیروزی مقتدرانه خنت با گلزنی محمدی

    در ادامه بازی‌های هفته بیست و سوم ژوپیرلیگ، تیم فوتبال خنت در ورزشگاه خانگی خود به مصاف خنک رفت و با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید.

    تئو بونگوندا در دقیقه ۱۶ خنک را پیش انداخت، اما میلاد محمدی که در ترکیب ثابت خنت به میدان رفته بود، در وقت‌های اضافه نیمه اول گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند تا خنت بازنده به رختکن نرود.

    در نیمه دوم رومن بیزس، اوجیجا اوفو و آندرسون نیانگبو گل‌های دوم و سوم و چهارم خنت را به ثمر رساندند تا این دیدار با پیروزی ۱-۴ یاران محمدی به پایان برسد.  

    خنت با پیروزی در این  دیدار ۴۵ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به رویال آنتورپ در رده دوم قرار گرفت.

    منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

    نظرات بینندگان
    نظرات شما