یکشنبه 07 تير 1405 - Sun 28 Jun 2026
  • شوینده‌ها در آستانه گرانی دوباره؟

  • دستگاه‌های متولی به تکالیف خود در حوزه نان عمل نکرده‌اند

  • پیام رهبر انقلاب به مناسبت هفته قوه قضائیه؛ قوّه‌ی قضائیه جایگاهی کم‌نظیر و بلکه بی‌بدیل برای اصلاح روند امور و به حرکت درآوردن سایر بخش‌های نظام دارد

  • خداداد عزیزی پیش از حذف ایران / فیلم

  • حضور رهبر شهید انقلاب در جمع فرماندهان ارتش +فیلم

  • در کلاس عاشقی عباس غوغا میکند/ پناهی

  • قیمت دلار به تومان امروز یکشنبه 7 تیر

  • تبیین ائتلاف‌های جدید منطقه‌ای در واکنش به رژیم / هراس آمریکا از فروپاشی اقتصادی در صورت جنگ با ایران+ عکس

  • تساوی عجیب و پرگل الجزایر و اتریش

  • راهکار طلایی برای تقویت حافظه و تمرکز

  • زنگ خطر تب دنگی به صدا درآمد

  • قیمت طلا 18 عیار امروز یکشنبه7تیر

  • هدف از «متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان» چه بود؟

  • قیمت گوشت قرمز امروز 7 تیر

  • عملیات جست‌وجو و امدادرسانی در ونزوئلای / عکس

  • غواصی در عمق هشت متری بند امیر افغانستان / فیلم

  • رژه ۱۵ هزار وسپاسوار در رم / عکس

  • شیخ‌نشین‌ امارات دوباره در کمین ایران

  • امسال مقصد موکب‌داران عراقی اربعین تغییر کرد

  • باب‌المندب؛ فرصتی به سبک هرمز

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 163105
    تاریخ انتشار: 15/آذر/1398 - 12:15
    پرسپولیس

    خبرهای خوب مدیرعامل برای پرسپولیسی‌ها

    مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درحال مذاکره با بازیکنان خارجی هستیم و به توافقاتی رسیده ایم و کالدرون هم این موضوع را می‌داند.

    خبرهای خوب مدیرعامل برای پرسپولیسی‌ها

    به گزارش فوتبالی، محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: خداراشکر به پیروزی رسیدیم و بازیکنان عملکرد خوبی را ارائه کردند. در بازی‌های گذشته در گلزنی ضعف داشتیم که این موضوع از بین رفت و پای علی علیپور هم به گلزنی بازشد. به هرحال بازی خوبی انجام دادیم و به برد رسیدیم. بازیکنان بازی هجومی را انجام دادند و انشالله همین روند را ادامه می‌دهیم.
    او افزود: یک بازی عقب افتاده داریم و اگر آن هم ببریم، به صدر جدول می‌رسیم و این موضع خوب است. در کل تیم خوبی داریم و آماده مسابقات آینده می‌شویم.
    انصاری فرد درباره مذاکره با بازیکنان خارجی برای پیوستن به پرسپولیس بیان کرد: درحال مذاکره با بازیکنان هستیم و به توافقاتی رسیدیم و کالدرون هم این موضوع را می‌داند. انشالله در نیم فصل ۲ یا یک مهاجم و یک بازیکن پشت مهاجم جذب خواهیم کرد.
    مدیرعامل پرسپولیس در پایان درباره پرونده برانکو اظهار کرد: همانطور که به هواداران قول دادیم، درصدد هستیم تا با برانکو مسئله را دوستانه حل کنیم و انشالله این کار را انجام می‌دهیم. از اینکه برانکو با فدراسیون فوتبال مذاکره می‌کند، اطلاع دارم، اما توافق آن را نمی‌دانم.

    منبع : اخرین خبر

    نظرات بینندگان
    نظرات شما