چهارشنبه 03 تير 1405 - Wed 24 Jun 2026
  • پیام سید مجید موسوی فرمانده هوا فضای سپاه به خانواده شهید ماکان نصیری

  • قالیباف: ایران نشان داد دوران تحمیل اراده بر ملتهای مستقل گذشته است

  • عصبانیت ترامپ از عدم کاهش قیمت بنزین در آمریکا

  • عصبانیت ترامپ از عدم کاهش قیمت بنزین در آمریکا

  • فرماندهی سایبری: اختلال برخی بانک‌ها ناشی از حمله هدفمند بود

  • ادای احترام پوتین به آرامگاه سرباز گمنام / فیلم

  • تکذیب ادعای جنجالی شهباز شریف درباره مذاکرات

  • وضعیت تردد در تنگه هرمز به چه صورت است؟

  • حذف اولین تیم آسیایی از جام جهانی+ فیلم

  • وزیر ارتباطات: تلفن همراه و ثابت قطع نخواهد شد

  • سنت چندصدساله تولید عود در ویتنام / عکس

  • قیمت بیت کوین امروز سه‌شنبه ۲ تیر

  • مترو و بی آر تی در تهران تا چه زمانی رایگان است؟

  • ترفند شهید دهقان برای فرار از اعدام توسط ساواک

  • دومین شب مراسم عزاداری ماه محرم در جوار محل عروج قائد شهید/عکس

  • حاتمی‌کیا: تنگسیری‌ها دارد این خاک

  • وقتی حرف ترامپ پیش الجولانی هم خریدار ندارد+عکس

  • ایران چند درصد شانس صعود دارد؟

  • پزشکیان عازم اسلام‌آباد شد

  • مسیر پروازهای اربعین کوتاه‌تر شد

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 146213
    تاریخ انتشار: 14/مرداد/1398 - 09:31
    نامه سرگشاده به سرلشکر باقری؛

    رضا برجی: چرا مدیرعامل موزه دبه کرد؟!

    از شما می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کنید که چرا آقای مدیرعامل با ما چنین شیوه‌ای در پیش گرفت و در حق‌مان بی‌انصافی کرد. اگر وقت و فرصتش را ندارید، مخلص شما هم هستیم...

    رضا برجی: چرا مدیرعامل موزه دبه کرد؟!

    رضا برجی، از رزمندگان دوران دفاع مقدس در نامه‌ای سرگشاده خطاب به سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس کل ستاد نیروهای مسلح درباره مشکلات موزه دفاع مقدس و به‌ویژه مدیرعامل آن درددل‌هایی را بیان کرده است.

    در بخشی از متن این نامه آمده است: «اگر به ستوه نیامده بودم، این نامه را برای شما نمی‌نوشتم. ولی مدیرعامل موزه دفاع مقدس عرصه را چنان تنگ کرد که این چند خط را در نیمه راه محکمه برای شکایت از ایشان خطاب به شما می‌نویسم، به احترام امضایی که پای حکم مدیرعامل موزه دفاع مقدس زده‌اید. ۱۴ماه پیش برای پژوهش و نگارش سناریوی بخش موزه مقاومت در موزه دفاع مقدس دعوت شدم و به همراه محمود جوانبخت، دوست نویسنده و فیلمسازم که احتمالا با قلم و آثارش آشنا هستید، در طول ۶ ماه وقت و انرژی و حوصله گذاشتیم و حتی ایشان سفری ۶ روزه به سوریه و لبنان رفت و خلاصه طرح جامعی نوشتیم برای تاسیس موزه مقاومت که آقای مدیرعامل اصرار داشت هرچه زودتر کارش شروع شود، ولی ناگهان از هشت ماه پیش ایشان دیگر پاسخ تماس‌های ما را نداد و بعد هم در دادن حق و حقوق ما دبه کرد و خلاصه بعد از پیگیری‌های فراوان و مستمر، کار به حکمیت کشید، ولی باز هم ایشان طفره رفت و از ادای حق و حقوق ما سر باز زد.

    از شما می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کنید که چرا آقای مدیرعامل با ما چنین شیوه‌ای در پیش گرفت و در حق‌مان بی‌انصافی کرد. اگر وقت و فرصتش را ندارید، مخلص شما هم هستیم، ما از مسیر محکمه داد خود خواهیم ستاند، ان‌شاءالله.»

    منبع : مشرق

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما