شنبه 06 تير 1405 - Sat 27 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 145045
تاریخ انتشار: 06/مرداد/1398 - 09:36
مسعود فراستی

ادعای عجیب فراستی درباره کیارستمی

مسعود فراستی گفت: کیارستمی در زمان حیاتش از من بابت نقدهایم‌ تشکر کرد و گفت نقدت به درد بخور بود و اصلا از نقد ناراحت نمی شد.

ادعای عجیب فراستی درباره کیارستمی

 میز نقد و بررسی سینمای بین الملل و بررسی فیلم‌سینمایی«فروشگاهی کنار خیابان» با حضور مسعود فراستی، جواد طوسی و محمدتقی فهیم در برنامه بامدادی «هفت» برگزار شد.

اخبار چهره ها _ مسعود فراستی در ابتدای این نشست گفت: کیارستمی در زمان حیاتش از من بابت نقدهایم‌ تشکر کرد و گفت نقدت به درد بخور بود و اصلا از نقد ناراحت نمی شد، ما در برنامه هفته قبل که به بررسی آثار سینمای کیارستمی اختصاص داشت، نقد را به شدت کنترل کردیم و بی رحمی درکار نبود.

منبع : خبرگزاری دانشجو

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما