سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 144676
تاریخ انتشار: 03/مرداد/1398 - 10:17
مترو

علت نبود سرویس بهداشتی در مترو

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران درباره علت نبود سرویس بهداشتی در مترو توضیحاتی داد.

علت نبود سرویس بهداشتی در مترو

 علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در پاسخ به سوالی مبنی بر علت نبود سرویس بهداشتی در مترو اظهار کرد: طراحی ایستگاه‌های مترو ابتدا بر اساس طراحی‌های بود که مشاور فرانسوی ذیربط ارائه کرده بود.

اخبار اجتماعی- مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه ( مترو ) افزود: یک تغییراتی با توجه به شرایطی که وجود داشت، بعد از انقلاب به خصوص از سال ۶۵ که فعالیت جدی مترو دوباره آغاز شد، مورد استفاده قرار گرفت.

وی بیان کرد: این موضوع در طراحی‌ خط ۱ و ۷ به این شکل پیش بینی شده که سرویس بهداشتی بیرون ایستگاه، ولی ترجیحا در فاصله نزدیک مانند: پارک و .. باشد تا مورد استفاده مردم قرار گیرد.

امام افزود: یکی از مواردی که برای خطوط جدید حتما مدنظر قرار می‌دهیم تا حدالامکان تامین شود، موضوع وجود سرویس بهداشتی در ایستگاه‌ها خواهد بود، البته باید بررسی‌های لازم را انجام دهیم.

منبع : افکار

نظرات بینندگان
نظرات شما