وی با اشاره به اجرای "اپرای عاشورا" در ماه محرم گفت: حتی در دوره پهلوی هم برنامههای موسیقی در ماه محرم تعطیل بوده و چنین چیزی تا به حال سابقه نداشته است.
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تک خوانی زنان در "اپرای عاشورا" فقط در تمرین رخ نداده است و در اجرای شب اول این کنسرت هم تک خوانی صورت گرفته است عنوان کرد: مسئولان بهتر است به جای توجیح این مسائل شفاف سازی کنند و موضع خودشان را در مورد مسائل این چنینی صراحتا بیان کنند.




