محمدعلی خطیبی نماینده اسبق ایران در اوپک و کارشناس مسائل نفتی درخصوص اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر به صفر رساندن فروش نفت ایران اظهار داشت: به هر حال کشور در تحریم است و در تحریم های گذشته هم قرار بود به صورت مرحله ای و در هر مرحله 20 درصد از صادرات نفت ایران را کم کنند و در نهایت آن را به صفر برسانند که این اتفاق نیفتاد؛ قطعاً مقامات آمریکایی در زمینه تحریم کارشان را انجام می دهند و در داخل کشور هم باید مسئولان به وظایفشان عمل کنند.

منبع : حامیان ولایت



