سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
  • ادای احترام پوتین به آرامگاه سرباز گمنام / فیلم

  • تکذیب ادعای جنجالی شهباز شریف درباره مذاکرات

  • وضعیت تردد در تنگه هرمز به چه صورت است؟

  • حذف اولین تیم آسیایی از جام جهانی+ فیلم

  • وزیر ارتباطات: تلفن همراه و ثابت قطع نخواهد شد

  • سنت چندصدساله تولید عود در ویتنام / عکس

  • قیمت بیت کوین امروز سه‌شنبه ۲ تیر

  • مترو و بی آر تی در تهران تا چه زمانی رایگان است؟

  • ترفند شهید دهقان برای فرار از اعدام توسط ساواک

  • دومین شب مراسم عزاداری ماه محرم در جوار محل عروج قائد شهید/عکس

  • حاتمی‌کیا: تنگسیری‌ها دارد این خاک

  • وقتی حرف ترامپ پیش الجولانی هم خریدار ندارد+عکس

  • ایران چند درصد شانس صعود دارد؟

  • پزشکیان عازم اسلام‌آباد شد

  • مسیر پروازهای اربعین کوتاه‌تر شد

  • کم‌نظیر از یک پلنگ سیاه در کنار دو توله‌اش / عکس

  • سمور آبی یک تمساح را زنده زنده خورد / فیلم

  • بنزین ارزان و تورم ۳ رقمی در اقتصاد ایران

  • مداحی لالایی از حاج عبدالرضا هلالی

  • توافق با ایران، حل موقت بحران موجودیتی هژمونی آمریکا یا آمادگی برای تنشی بزرگتر در آینده؟

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 125827
    تاریخ انتشار: 28/اسفند/1397 - 13:42
    پیشکسوت باشگاه پرسپولیس

    برگ برنده پرسپولیس در دربی 89

    پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده و علی علیپور می‌توانند جلوی استقلال خوش بدرخشند.

    برگ برنده پرسپولیس در دربی 89

    پرسپولیس با برتری ۳ بر یک مقابل سپیدرود در رشت ۴۵ امتیازی شد و به صدر جدول رسید. در همین راستا بد ندیدیم با فرشاد پیوس آقای گل پیشین فوتبال ایران و پیشکسوت پرسپولیس گپ بزنیم. مردی که سابقه مربیگری در سپیدرود رشت را نیز در کارنامه داشته و توانسته این تیم را از لیگ دسته دوم به لیگ یک بیاورد.

    * آقافرشاد بازی سپیدرود و پرسپولیس را دیدید؟
    پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد. شاگردان برانکو نیمه اول را با قدرت آغاز کرده و ۳ گل هم زدند، اما نیمه دوم سپیدرود به خودش آمد و یک گل را جبران کرد.
    * می‌دانیم در سپیدرود مربیگری کرده اید و خاطرات خوبی هم از این تیم‌دارید. سپیدرود را چطور دیدید؟
    سپیدرود تیم دوست‌داشتنی با هوادارانی پرشور و بامعرفت است. هرگز دوران کار در این تیم و طرفدارانش را فراموش نمی‌کنم ولی به نظر می‌رسد در حال حاضر با مشکلات فراوانی روبه‌رو باشد.
     

    * کم نیستند کسانی که از حالا سپیدرود را کاندیدای سقوط به دسته پایین‌تر می‌دانند؟
    خدا نکند این اتفاق بیفتد. من خیلی سپیدرود را دوست دارم و با این همه هوادار حیف است این تیم دوباره سقوط کند. امیدوارم مسئولان استان گیلان و شهر رشت به مشکلات این تیم رسیدگی کنند.
     

    * برگردیم به پرسپولیس، علی علیپور پس از بازی با السد قطر به شدت تحت فشار بود و با گل برگشت. نظری ندارید؟
    متأسفانه فوتبال ایران همین است. علی علیپور در حال حاضر بهترین مهاجم ایران است و در این شکی نیست. او بیش از همه می‌دود، می‌جنگد و زحمت می‌کشد و در آن صحنه بای با السد قطر واقعاً خسته شده بود که تک به تک را نتوانست گل کند. هواداران پرسپولیس قدر این مهاجم بی‌حاشیه و گلزن را می‌دانند. علی هم نباید به این حواشی توجه کند و باید با قدرت به تمریناتش ادامه دهد. این انتقادات زمان ما هم بود.
     

    * به عنوان سؤال آخر فکر می‌کنید در دربی ۸۹ برگ برنده پرسپولیس کدام بازیکن باشد؟
    پرسپولیس بازیکنان خوب و ارزشمندی دارد که همگی تأثیرگذار هستند. علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده و علی علیپور فوق العاده هستند و می‌توانند جلوی استقلال خوش بدرخشند، اما مهدی ترابی می‌تواند با تکنیک بالایش برگ برنده پرسپولیس در دربی ۸۹ باشد.

     

    منبع : روزنامه خبر ورزشی

    نظرات بینندگان
    نظرات شما