دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 - Mon 06 May 2024
  • سال کشته‌سازی؛ «ترانه»ای که به «نیکا» ختم شد+ عکس و فیلم

  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس

  • حجاب‌استایل‌های ضدحجاب!

  • تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب

  • اینستاگرام حجم زیادی آلودگیِ جرایم غیراخلاقیِ فضای مجازی را به خود اختصاص داده

  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها

  • طرح نور فاز اول قانون جامع حجاب و عفاف است + ویدئو

  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر

  • روحانی در اتاقCPR سیاسی خود و اصلاح طلبان بدنبال چیست؟

  • اظهارات سردار رشید درباره عملیات وعده صادق

  • نوجوانان یک مسجد نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی را سرود کردند +فیلم

  • پیش شرط های محاسبه عادلانه مالیات بر عایدی سرمایه

  • یک مکالمه بیسیمی با عراقی‌ها درباره صدام

  • مهاجرت سیل‌آسا: سلاحی برای نابودی مرزهای جغرافیایی و هویت ملی؟ +عکس

  • موفقیت اعضای شورای همکاری خلیج‌فارس به همکاری با ایران در حوزه امنیت منطقه‌ای بستگی دارد

  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!

  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها

  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی

  • معلمی که در اسارتگاه بعثی‌ها هم تدریس می‌کرد

  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 71915
    تاریخ انتشار: 11/مهر/1396 - 10:39
    اخبار کوتاه

    تبلیغات انتخاباتی روس‌ها در فیس‌بوک

    فیس بوک می‌گوید تبلیغات انتخاباتی خریداری شده توسط روس‌ها با موضوع انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 این کشور توسط 10 میلیون نفر مشاهده شده است.

    تبلیغات انتخاباتی روس‌ها در فیس‌بوک

     چند ماهی است بحث بر سر نمایش تبلیغات انتخاباتی روس ها در شبکه اجتماعی فیس بوک در سال 2016 بالا گرفته و مقامات آمریکایی به دنبال تحقیقات در این زمینه هستند.

    کنگره آمریکا معتقد است این تبلیغات موجب دستکاری اذهان مردم و رای دهندگان آمریکایی شده و روس ها با استفاده از این شیوه تلاش کرده اند بر نتیجه انتخابات ایالات متحده تاثیر بگذارند. روس ها همچنین متهم به سوءاستفاده از فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی برای نشر اخبار کذب علیه هیلاری کلینتون هستند؛ امری که موجب پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده شد.

    44 درصد از این نوع تبلیغات جنجالی قبل از برگزاری انتخابات سال 2016 توسط کاربران رویت شده اند و 56 درصد از آنها بعد از برگزاری انتخابات مشاهده شده اند. فیس بوک تعداد کل تبلیغات خریداری شده و به نمایش درآمده توسط روس ها را 3000 مورد برآورد کرده است.

    فیس بوک در حال همکاری با کنگره آمریکا در این زمینه است و اطلاعات مربوط به 3000 مورد از تبلیغات روس ها را تقدیم کنگره کرده است. قرار است در آینده هزار نفر در فیس بوک استخدام شوند تا قبل از نمایش آگهی های تبلیغاتی محتوای آنها را بررسی کنند.

    یک چهارم آگهی های ارسالی توسط منابع روس برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هرگز توسط کسی مشاهده نشده اند، زیرا برای گروه های خاصی ارسال شده بودند. موضوع اکثر این آگهی ها مسائل حساسیت برانگیز مانند موضوعات نژادی، مهاجرت، حمل اسلحه و غیره بوده است.

    منبع : خبرگزاری فارس

    نظرات بینندگان
    نظرات شما