سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 - Tue 07 May 2024
  • لحظۀ تصادف امام‌جمعۀ شهر بلوک جیرفت/فیلم

  • حماس با طرح قطر و مصر برای آتش‌بس موافقت کرد

  • انتشار سند جدیدی که نشان می‌دهد، مادر نیکا شاکرمی حدس‌هایی درباره احتمال خودکشی دخترش می‌زده است+ عکس

  • از سوءاستفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید

  • زمان اعزام حجاج بیت الله الحرام مشخص شد

  • با توجه به حوادث غزه حج امسال حج برائت است / آنچه در غزه اتفاق می‌افتد در تاریخ می‌ماند

  • صفحات سلبریتی‌ها طرح نور مجازی می‌خواهد

  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟+ عکس

  • نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند

  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه

  • سناریو جنجال‌سازی برای شهرداری تهران+ عکس و فیلم

  • کار بچگانه ابراهیم هادی که عملیات را نجات داد

  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران سه بر صفر از آمریکا جلو است

  • جزییات سه پیشنهاد ارزی فعالان معدنی به دولت/ ارز را نیمایی می دهیم

  • تصمیمی که استقلال را نجات داد+ عکس

  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟+ عکس و فیلم

  • سال کشته‌سازی؛ «ترانه»ای که به «نیکا» ختم شد+ عکس و فیلم

  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس

  • حجاب‌استایل‌های ضدحجاب!

  • تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 346979
    تاریخ انتشار: 24/تير/1402 - 16:22
    با موضوع نظارت بر تبلیغات محیطی و مجازی؛

    چهل و نهمین نشست کارگروه ساماندهی مد و لباس برگزار شد

    چهل و نهمین نشست کارگروه ساماندهی مد و لباس با موضوع نظارت بر تبلیغات پوشاک در فضای محیطی و مجازی برگزار شد.

    چهل و نهمین نشست کارگروه ساماندهی مد و لباس برگزار شد

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،

    چهل و نهمین نشست کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور مقارن با روز عفاف و حجاب با حضور سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و سجاد لطفی دبیر کارگروه مد و لباس کشور روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه در سالن اجلاس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

    در پیش دستور جلسه چهل و نهم کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور مروری بر عملکرد کارگروه به عنوان بخش ایجابی در حوزه‌های دیگر خصوصاً عفاف و حجاب انجام شد.

    در دیگر بخش دستورات جلسه گزارشی از عملکرد کارگروه ساماندهی مد و لباس توسط دبیر کارگروه ارائه شد و اعضا پیرامون این گزارش صحبت‌های کاربردی ارائه کردند.

    دیگر اعضا به نکاتی از جمله نقاط قوت کارگروه ساماندهی مد و لباس در روزهای گذشته اشاره کردند که می‌توان به برگزار شدن منظم جلسات به صورت هر یک ماه و نیم یک بار اشاره کرد. همچنین جلب مشارکت اعضا خصوصاً اصناف و صنعتگران و فعالان این حوزه و به عبارتی برگرداندن جایگاه کارگروه ساماندهی مد و لباس در نهاد بین دستگاهی و وظیفه حکمرانی و سیاست گذاری تنظیم‌گری مقررات از دیگر مباحثی بود که اعضا درباره آن صحبت کردند.

    همچنین اعضا همگی بر این موضوع توافق نظر داشتند که در نقاط ضعف کارگروه می‌توان ساختار اجرایی و مدیریتی را در نظر گرفت؛ بنابراین با ساختار دبیرخانه‌ای نمی‌شود وظیفه اجرایی این کارگروه ملی را دنبال کرد.

    در دستور جلسه بررسی پیش نویس دستورالعمل نظارت بر تبلیغات پوشاک در فضای محیطی و مجازی که اعضا خصوصاً مرکز پژوهش‌های مجلس نکاتی را ارائه دادند و قرار اینگونه شد که در جلسه پنجاه نشست کارگروه اعضا با بررسی دقیق‌تر این جلسه با قوت بیشتری پیش نویس سند مورد بررسی قرار گیرد.

    نظرات بینندگان
    نظرات شما