جمعه 14 ارديبهشت 1403 - Fri 03 May 2024
  • موفقیت اعضای شورای همکاری خلیج‌فارس به همکاری با ایران در حوزه امنیت منطقه‌ای بستگی دارد

  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!

  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها

  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی

  • معلمی که در اسارتگاه بعثی‌ها هم تدریس می‌کرد

  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید

  • آخرین وضعیت تغییرات کتاب‌های درسی

  • صندوق‌های طلا زیر ذره‌بین

  • شاکی شدن حامیان بابک زنجانی با پس گرفته شدن پول بیت المال

  • نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی اعتمادی به آمریکا است/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را بدانند/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب+فیلم

  • حزب‌الله با رگبار موشکی حمله ارتش اسرائیل را تلافی کرد

  • جنایات کومله به‌روایت تنها معلم بازمانده «برده‌سور»

  • فرمانده نیروی هوافضای سپاه: عملیات «وعده صادق» نکات پنهان زیادی دارد/آمریکایی‌ها گفته بودند دخالت نمی‌کنیم اما کردند+ فیلم

  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی

  • استایل گران قیمت بهاره رهنما

  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود

  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخر به مادرش+ عکس و فیلم

  • زندگینامه شهید مرتضی مطهری، معلمی بزرگ و برگزیده

  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس

  • تصمیم‌گیری سلیقه‌ای عربستان در افزایش سهمیه حج+ عکس

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 338603
    تاریخ انتشار: 26/فروردين/1402 - 14:57

    خوش خدمتی عبدالحمید به موساد در روز قدس

    عبدالحمید اسماعیل زهی در ادامه خوش خدمتی‌هایش به رژیم رو به زوال صهیونیستی، خواستار به رسمیت شناختن این رژیم اشغالگر و سازش با آن شد!

    خوش خدمتی عبدالحمید به موساد در روز قدس

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از روزنامه کیهان ، دیروز در حالی که سراسر شهرهای کشورمان و بسیاری از کشورهای مسلمان منطقه شاهد تظاهرات ضد صهیونیستی مردم در روز قدس بود، امام جماعت مسجد مکی زاهدان در سخنانی گفت:به فکر نابودی دیگران نباشید، پیامبر با یهودی‌ها صلح کرد(!)

    وی بدون اشاره به فتح قلعه خیبر، انجام چند جنگ با یهودیان خیانتکار و تاراندن آنها از اطراف مدینه به دستو.ر پیامبر اعظم(ص) گفت: در اسلام اعتدالی، افراط‌گرایی و تنگ‌نظری جایی ندارد. بنده در گذشته مطلبی بیان کردم که در دین اسلام قرائت‌های مختلفی وجود دارد و بهترین قرائت «اسلام اعتدالی» است و اعتقاد ما به اسلام اعتدالی و دوری از افراط و تفریط است. در تمام ادیان؛ یهودیت و مسیحیت افراط و تفریط بوده و در دین اسلام هم بعضی از مسلمانان گرفتار افراط و تفریط هستند، اما قرائت اسلام اعتدالی همان روش درست است.

    وی افزود: اسلامی که آن‌حضرت صلی‌الله‌علیه‌وسلم آوردند در آن افراط و تفریط نبوده است. اسلامی که قرآن مطرح کرده اسلام اعتدالی است. تندروی و افراط‌گرایی در اسلام درست نیست و به اسلام و مسلمانان در تمام جهان ضربه زده‌ است. تندروی به یهودیت و یهودی‌ها ضربه زده است. ما به یهودی‌ها مخصوصا آنهایی که به حکومت رسیده‌اند توصیه می‌کنیم که اعتدال و میانه‌روی را اختیار کنند و هیچ‌کسی در فکر زدن و نابودکردن دیگران نباشد، بلکه همۀ دنیا باید دنبال صلح باشد. اسلام اعتدالی هم اسلام صلح است.

    این سخنان در حالی است که عبدالحمید در گذشته به اشغالگری صهیونیست ها اذعان داشته و بنابراین دعوت به صلح و سازش با غصب کنندگان سرزمین فلسطین (آن هم در روز قدس) هیچ معنایی جز پادویی برای سرویس جاسوسی موساد ندارد.

    وی بهمن 1401 نیزضمن دفاع از حزب صهیونیستی بهائیت خواستار صلح با اسرائیل شده بود.وی گفته بود: «مردم ایران در فلسطین هم خواهان صلح هستند و معتقدند حکومت اسرائیل و مردم فلسطین باید صلح کنند و فلسطینی‌ها به یک حکومت مستقل برسند.»

    این اظهارات سخیف در حالی است که عبدالحمید در گذشته بارها بر مبنای واقعیت‌های غیر قابل انکار، رژیم صهیونیستی را رژیمی اشغالگر و تروریست و جنایتکار که چند ده سال است به جنایت در سرزمین اشغال شده فلسطین می پردازد، معرفی کرده و همچنین صهیونیسم جهانی را بنیانگذار امپریالیسم در جهان معرفی کرده است.

    بدین‌ترتیب باید از این مفتی مذبذب پرسید آیا در اظهارات اخیر، بر اساس احکام اسلام ناب محمدی (ص) حکم می‌کند که یهود را بدترین و شدیدترین دشمنان می‌داند، یا بر اساس اسلام آمریکایی و اسلام اسرائیلی که بهائیت را تحت پوشش قرار داده و اتفاقا عبدالحمید هم از همان بهائیان حمایت می‌کند؟!

    گفتنی مواضع آمریکایی و صهیونیستی عبدالحمید مورد اعتراض بسیاری از علمای اهل سنت قرار گرفته است.

    یادآور می‌شود وی که تا همین اواخر آموزش زنان را مشروط به ایجاد تفکیک جنسیتی می‌کرد، حجاب را امری واجب می‌دانست، بیرون رفتن زنان را منوط به آویختن برقع می‌کرد، گوش دادن بدون ضرورت به سخنرانی زنان برای مردان را جایز نمی‌دانست و طالبان را گروهی ریشه‌دار تلقی می‌کرد که از حمایت‌های مردمی برخوردار است و برای آنان آرزوی نصرت داشت، ناگهان پای زنان بی‌حجاب را به مسجد مکی باز کرده و از پروژه صهیونیستی- آمریکایی کشف حجاب (عفاف زدایی از بانوان ایران) حمایت کرد.

    نظرات بینندگان
    نظرات شما