پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 - Thu 02 May 2024
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!

  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها

  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی

  • معلمی که در اسارتگاه بعثی‌ها هم تدریس می‌کرد

  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید

  • آخرین وضعیت تغییرات کتاب‌های درسی

  • صندوق‌های طلا زیر ذره‌بین

  • شاکی شدن حامیان بابک زنجانی با پس گرفته شدن پول بیت المال

  • نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی اعتمادی به آمریکا است/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را بدانند/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب+فیلم

  • حزب‌الله با رگبار موشکی حمله ارتش اسرائیل را تلافی کرد

  • جنایات کومله به‌روایت تنها معلم بازمانده «برده‌سور»

  • فرمانده نیروی هوافضای سپاه: عملیات «وعده صادق» نکات پنهان زیادی دارد/آمریکایی‌ها گفته بودند دخالت نمی‌کنیم اما کردند+ فیلم

  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی

  • استایل گران قیمت بهاره رهنما

  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود

  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخر به مادرش+ عکس و فیلم

  • زندگینامه شهید مرتضی مطهری، معلمی بزرگ و برگزیده

  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس

  • تصمیم‌گیری سلیقه‌ای عربستان در افزایش سهمیه حج+ عکس

  • پلیس در حال انجام وظیفه/ به ترک فعل ۳۲ دستگاه مسئول درباره حجاب رسیدگی خواهد شد؟+ فیلم

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 337580
    تاریخ انتشار: 10/فروردين/1402 - 09:50

    همراهی آمدنیوزهای اصلاح‌طلب با تروریست‌ها

    یک سال دروغگویی‌های پی‌درپی روزنامه‌های اصلاح‌طلب، جامعه را وارد بحرانی کرد که بابت آن خون‌های پاکی همچون خون شهیدان آرمان علی وردی و سید روح‌الله عجمیان بر زمین بریزد و شرایط اقتصادی خانواده‌ها نیز بابت اغتشاشات و فشار دشمن خارجی به مشکل بربخورد.

    همراهی آمدنیوزهای اصلاح‌طلب با تروریست‌ها

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از رجانیوز امنیت روانی یکی از حقوق اساسی جامعه است که لطمه به آن می‌تواند تمام شئون زندگی مردم را تحت‌تأثیر قرار بدهد و فعالیت‌های روزانه را مختل کند. رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی‌هایشان به‌کرات به این حق عمومی مردم اشاره کرده‌اند. ایشان در آخرین سخنرانی درباره امنیت روانی در هفتم تیر امسال و در دیدار با رئیس و مسئولان قوه قضائیه فرمودند: «یکی از حقوق عمومی مردم همین است که امنیّت روانی داشته باشند. امنیّت روانی یعنی چه؟ یعنی هر روز یک شایعه‌ای، یک دروغی، یک حرف هراس‌افکننده‌ای در ذهن‌ها پخش نشود. حالا تا دیروز فقط روزنامه‌ها بودند که این کارها را می‌کردند، حالا فضای مجازی هم اضافه شده. هر چند وقت یا چند روز یک‌بار، گاهی چند ساعت یک‌بار یک شایعه‌ای، یک دروغی، یک حرفی را یک آدم مشخّصی یا نامشخّصی در فضای مجازی منتشر می‌کند، مردم را نگران می‌کند، ذهن مردم را خراب می‌کند. یک دروغی را مطرح می‌کند، شایع می‌کند، خب، این امنیّت روانی مردم از بین می‌رود. یکی از وظایف قوة قضائیّه برخورد با این مسئله است.»

     
     
     پس از انتخابات ۱۴۰۰ و پیروزی دولت انقلابی، سیاست رسانه‌ای اصلاح‌طلبان بمباران شبانه‌روزی افکار عمومی با خبرهای کذب برای تخریب دولت سیزدهم بود. حاشیه‌ای نبود که یا توسط رسانه‌های اصلاح‌طلب ساخته نشده و یا توسط آنها ضریب پیدا نکرده باشد. مارهای سمی که در آب گل‌آلود جولان می‌دهند و از دروغ و شایعه تغذیه می‌کنند.
     
    سالی که نکوست از بهارش پیداست...
    در لحظات آغازین قرن جدید، و پس از پخش بیانات رهبر معظم انقلاب نوبت به سخنان تلویزیونی رئیس‌جمهور رسید. سخنانی که با همنشینی کنار مردم و حضور در یک شهر دیگر رنگ و بوی تازه‌ای گرفته بود. در همین اثنا اما اتاق فکر جریان رسانه‌ای اصلاحات با بولدکردن یک اتفاق دروغ سعی بر تخریب دکتر رئیسی را داشت.
     
     
    به‌سرعت تمام رسانه‌های زنجیره‌ای‌شان با تیتر «رئیسی هفت‌سین را حذف کرد»، فضای رسانه‌ای را دست گرفتند. خبری که از همان ابتدا دروغ بود؛ چراکه هفت‌سین خیلی پیش‌تر توسط رؤسای جمهور گذشته حذف شده بود و نبودن سفره هفت‌سین، سنتی نبود که توسط رئیس‌جمهور دولت سیزدهم حذف شده باشد. برای مثال حسن روحانی در تمام هشت سال دوران ریاست‌جمهوری‌اش تنها در سال ۱۳۹۷ از هفت‌سین در دکور پیام نوروزی‌اش استفاده کرد.
     
     
    دروغگویی به وسعت جهانی
    دروغگویی‌ها و شایعه‌پراکنی‌های رسانه‌های اصلاح‌طلب دیگر تنها مربوط به مسائل داخلی نیست؛ بلکه ابعاد جهانی نیز پیدا کرده است. به‌واسطه علاقه وافر مدعیان اصلاحات به غرب و آمریکا، هرگونه همراهی و همکاری مشترک با کشورهای شرقی و آمریکای جنوبی فروش ایران محسوب می‌شود. 
     
    شبه رسانه اصلاح‌طلب «تجارت نیوز» در گزارشی پیرامون قرارداد ۲۵ساله ایران - چین مدعی شد که «چین نفت و گاز ایران را با ۳۰ درصد تخفیف می‌خرد و برای پرداخت پول آن دو سال مهلت دارد». همچنین این شبه رسانه در ادعایی عجیب گفت که بخشی از نفت و گاز ایران با واردات سیستم‌های فیلترینگ تهاتر می‌شوند.
     
    دو خبری که هیچ واقعیتی ندارد و تنها بر اساس سیاست آمریکا تنظیم شده‌اند؛ چراکه اولاً تخفیف فروش نفت ایران اساساً درصدی نیست و به‌صورت رقم ثابت تخفیف داده می‌شود، ثانیاً تخفیف ایران در شرایط کنونی کمتر از ۱۰ دلار با رقبای منطقه‌ای فاصله دارد که آن هم با قیمت نفت بشکه‌ای ۸۰ دلار نهایتاً ۱۰ درصد می‌شود!
     
    و درباره فیلترینگ نیز اساساً بحث مطرح در قرارداد ۲۵ساله، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای شبکه ملی اطلاعات است نه فیلترینگ چراکه ایران مشکلی در بحث فیلترینگ ندارد که بخواهد زیرساخت فنی برای آن وارد و ایجاد بکند.
     
     
     
    پایگاه خبری انتخاب نیز درحالی‌که مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی نفت از توافق فنی برای فاز دوم توسعه میدان یادآوران با شرکت سینوپک و همچنین تمایل چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری در ایران - ال‌ان‌جی خبر داد، با تیتری منفی به ایجاد حساسیت منفی در افکار عمومی باهدف تخریب روابط ایران - چین دامن زد.
     
    نان در خون 
    به کما رفتن و سپس خبر مرگ یکی از دختران بازداشت شده توسط گشت امنیت اخلاقی به دلیل بیماری زمینه‌ای و نارسایی مغزی، خیلی زود خوراک رسانه‌های اصلاح‌طلب را آماده کرد و آنها همراه با رسانه‌های معاند در صدد چنگ اندازی به چهره نظام مقدس اسلامی بودند.
     
     
     
    اولین تصویر از مهسا امینی بر روی تخت بیمارستان را خبرنگار روزنامه شرق نیلوفر حامدی منتشر کرد که مدتی بعد با اعلام بیانیه سرویس‌های اطلاعاتی مشخص شد که با سرویس‌های جاسوسی خارجی ارتباط داشته است.
     
     
     
     
     
     
    در اولین ساعات انتشار خبر، رسانه‌های اصلاح‌طلب تمام توان خود را برای تثبیت‌کردن سناریوی ضرب و شتم در ذهن مخاطب به میدان آوردند و هر کدام از روزنامه‌های این جریان با تیتری دوپهلو به پلیس امنیت اخلاقی کنایه می‌زد.
     
    آمدنیوزهای داخلی 
    اندکی بعد و پس از شروع اعتراضات، آمدنیوزهای اصلاح‌طلب شروع به پخش اخبار گمراه‌کننده و دروغ برای تحریک عواطف مردم کردند. 
     
    روزنامه شرق در مدت کوتاهی از مرگ مهسا امینی، حداقل ۳ خبر دروغ را منتشر کرد. این اخبار جعلی هر ۳ به‌شدت تحریک‌آمیز بوده و با استقبال ویژه رسانه‌های ضدانقلاب و دشمنان ملت ایران مواجه شد.
     
     
     
     
    فیلم جعلی وداع پرسنل بیمارستان با پیکر مهسا امینی، خبر دروغ برگزاری غیرحضوری کلاس‌های دانشگاه تهران و خبر دروغ قطع پیامک با مضمون مهسا امینی تنها چند مورد از دروغ‌پردازی‌های روزنامه شرق بود.
     
     
     
    کانال‌های تلگرامی اصلاح‌طلبان نیز به‌سرعت در قالب رسانه‌های معاند قرار گرفته و از آشوب و اغتشاش در ایران حمایت کردند. کار به جایی رسید که برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب با بازنشر فیلم آتش‌گرفتن یکی از مأمورین خدوم نیروی انتظامی، در اقدامی شنیع از این اتفاق ابراز خرسندی کرده است.
     
     
     
    همدستی با تروریست‌ها 
    در روز ۲۵ آبان و به دنبال فراخوان گروه‌های برانداز، تعدادی افراد ناشناس به سمت مردم و ماموران نیروی انتظامی در شهر ایذه تیراندازی کردند. هفت نفر از مردم و ماموران نیروی انتظامی در این حادثه به شهادت رسیدند و تعدادی دیگر هم مجروح شدند.
     
    رسانه‌های معاند در ساعات اول که خبرها تنها حاکی از شهادت نیروهای انتظامی بود با انتشار گسترده این خبر درحال برپایی جشن بودند که خبر شهادت کیان پیرفلک، کودک نه ساله‌ای ایذه به سرعت تاکتیک آنها را تغییر داد و تیتر یک همه رسانه‌هایشان انداختن تقصیر بر دوش جمهوری اسلامی بود.
     
    رسانه‌های اصلاح‌طلب نیز به سرعت با این تغییر تاکتیک همراه شدند و با همصداشدن با رسانه‌های تروریست سعی بر دمیدن آتش اغتشاشات داشتند.
     
     
     
     
    دروغگویی در حد جام جهانی
    قطار دروغ‌های روزنامه‌های اصلاح‌طلب ایستگاه به ایستگاه به موضوعات مختلف وارد می‌شد تا در روزهای منتهی به جام جهانی به فوتبال رسیدو روزنامه هم‌میهن در گزارشی مدعی شد که ایران حق پخش تلویزیونی بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را ندارد.
     
    هم‌میهن ادعا کرد که به دلیل نداشتن حق پخش انحصاری، ایران در دوحه استودیو ندارد و مجوز حضور گزارشگران ایرانی باتوجه به نخریدن حق پخش تلویزیونی، در کشور قطر محقق نشده و هر سه مسابقه تیم ملی ایران با گزارشگران ایرانی داخل کشور گزارش خواهد شد و خیلی زود این ادعا با استقبال رسانه‌های فارسی‌زبان معاند روبرو شد.
     
    اما باز هم مثل همیشه این ادعا دروغی موهوم و ساخته‌وپرداخته اذهان کثیف رسانه‌های اصلاح‌طلب بود و واقعیت چیز دیگری بود.
     
     
    طبق قرارداد صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و بین اسپورت، حق پخش تمام دیدارهای تیم ملی ایران در جام جهانی توسط صداوسیما خریداری شده بود و تمام بازی‌های ایران بدون مشکل پخش شد و ادعای این رسانه‌ها بازهم کذب  درآمد.
     
    راسوهای فرصت‌طلب
    حوادث سریالی در برخی مدارس و مسموم‌شدن دانش‌آموزان برخی از آنها تبدیل به یک موضوع امنیتی در کشور شد و بسیاری از خانواده‌ها و مردم را نگران کرد.
     
    اما درحالی‌که ابعاد این حادثه روشن نشده بود، جراید اصلاح‌طلب برای ناآرام کردن فضای عمومی جامعه آن را تبدیل به تیتر یک سوژه‌های خود کردند. درحالی‌که مسائل مانند مسمومیت‌ها به علت ماهیت امنیتی‌شان و لزوم مدیریت روانی جامعه باید با نگاه ملی پیگیری شود، باز هم ماهیتی جناحی برای اصلاح‌طلبان پیدا کرد و آنها به دنبال گرفتن ماهی خود از آب گل‌آلود بودند حتی به قیمت نگرانی خانواده‌ها.
     
    رسانه‌های اصلاح‌طلب بدون ارائه هیچ سندی سعی کردند این حادثه را به‌عنوان یک نزاع مذهبی جلو ببرند. انتساب چنین فعلی به جریان مذهبی درحالی‌که هیچ جریان شناخته شده‌ای در ایران وجود ندارد که با تحصیل دختران مخالف باشد و کارنامه جمهوری اسلامی ایران نیز در این مسئله کاملاً روشن است، چه معنایی جز ملتهب کردن جامعه دارد؟ 
     
    جالب آنکه رسانه‌های اصلاح‌طلب این خط را حتی قبل از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور طرح کردند.
     
     
     
    خناس‌های داخلی
    یک سال دروغگویی‌های پی‌درپی روزنامه‌های اصلاح‌طلب، جامعه را وارد بحرانی کرد که بابت آن خون‌های پاکی همچون خون شهیدان آرمان علی وردی و سید روح‌الله عجمیان بر زمین بریزد و شرایط اقتصادی خانواده‌ها نیز بابت اغتشاشات و فشار دشمن خارجی به مشکل بربخورد. 
     
    اما نکته عجیب ماجرا آنجاست که این دروغگویی‌ها با واکنش قاطعی از جانب دولت و قوه قضاییه روبه‌رو نشد تا این جراید بی‌صلاحیت همچنان بر کوس ناامیدی بدمند و مصداق بارز همان خناسانی شوند که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی آغاز سال در مشهد بیان کردند.
     
     ایشان درباره سست کردن امید ملت توسط دشمن فرمودند: «در جنگ ترکیبی، حمله‌ی نظامی نیست؛ اما حمله به باورهای دینی و سیاسی است؛ حمله‌ی دشمن به باورهای دینی و باورهای سیاسی است. اینکه در سوره‌ی «قُل اَعوذُ بِ‌رَبِّ النّاس» می‌گویید: «مِن شَرِّ الوَسواسِ الخَنّاسِ»... خنّاسش همین تبلیغاتچی‌های خارجی و دنباله‌روهای آنها در داخل هستند؛ وسوسه می‌کنند، حقایق را دگرگون نشان می‌دهند؛ هدفشان سست کردن اراده‌ی ملّت است، هدفشان خاموش‌کردن امیدها است، می‌خواهند شعله‌ی امید را در دل جوانان ما خاموش کنند، جوان را مأیوس کنند.»

    منبع : رجانیوز

    نظرات بینندگان
    نظرات شما