جمعه 14 ارديبهشت 1403 - Fri 03 May 2024
  • موفقیت اعضای شورای همکاری خلیج‌فارس به همکاری با ایران در حوزه امنیت منطقه‌ای بستگی دارد

  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!

  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها

  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی

  • معلمی که در اسارتگاه بعثی‌ها هم تدریس می‌کرد

  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید

  • آخرین وضعیت تغییرات کتاب‌های درسی

  • صندوق‌های طلا زیر ذره‌بین

  • شاکی شدن حامیان بابک زنجانی با پس گرفته شدن پول بیت المال

  • نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی اعتمادی به آمریکا است/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را بدانند/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب+فیلم

  • حزب‌الله با رگبار موشکی حمله ارتش اسرائیل را تلافی کرد

  • جنایات کومله به‌روایت تنها معلم بازمانده «برده‌سور»

  • فرمانده نیروی هوافضای سپاه: عملیات «وعده صادق» نکات پنهان زیادی دارد/آمریکایی‌ها گفته بودند دخالت نمی‌کنیم اما کردند+ فیلم

  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی

  • استایل گران قیمت بهاره رهنما

  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود

  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخر به مادرش+ عکس و فیلم

  • زندگینامه شهید مرتضی مطهری، معلمی بزرگ و برگزیده

  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس

  • تصمیم‌گیری سلیقه‌ای عربستان در افزایش سهمیه حج+ عکس

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 277173
    تاریخ انتشار: 05/دي/1400 - 11:52

    ایستگاهای متروی که نیاز به خدمات پلیس دارد

    شایسته اصل گفت: چرخ‌های قطار‌های فرسوده شده اند که می‌تواند حادثه آفرین باشد.

     ایستگاهای متروی که نیاز به خدمات پلیس دارد

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از باشگاه خبرنگاران ، شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: چرخ‌های قطار‌های فرسوده شده اند که می‌تواند حادثه آفرین باشد، مترو چالش‌هایی دارد که نیازمند است اعضای شورای شهر به آن توجه داشته باشند.۴۰ ایستگاه ما نیاز به خدمات پلیس دارد، فرسودگی سیستم‌های نظارتی ما از دیگر مشکلات است. خطوط فرمان مترو نیاز به نوسازی دارد.

    وی ادامه داد: مترو تهران نیاز به باز مهندسی دارد. چارچوب‌ها باید اصلاح شود، اگر اصلاح نشود آسیب ایجاد می‌کند. تا ۱۰۰ سال دیگر از تونل‌های مترو باید بهره برداری کنیم. وظیفه ما این است که کیفیت بهره برداری از مترو را بیشتر کنیم. همین الان ۱۰۰ پله برقی در مترو نیازمند  نوسازی است، اگر بازسازی نشود، مشکل آفرین خواهد شد.

    شایسته اصل گفت: به دنبال تولید واگن داخلی هستیم. معاونت علمی نیز وعده‌های خوبی در این باره داده است و کمک‌های خوبی دارد، وزارت راه هم گفته که در این مسیر کمک می‌کند. درحال حاضر ۸ هزار نیرو داریم و نیرو‌های متخصص درحال بازنشستگی هستند.

    وی یادآور شد: اگر به میزان مطلوب پایانه نرسیم مشکل خواهیم داشت طرح‌های برای بهره برداری و کاهش انرژی داریم.

    نظرات بینندگان
    نظرات شما