جمعه 14 ارديبهشت 1403 - Fri 03 May 2024
  • موفقیت اعضای شورای همکاری خلیج‌فارس به همکاری با ایران در حوزه امنیت منطقه‌ای بستگی دارد

  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!

  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها

  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی

  • معلمی که در اسارتگاه بعثی‌ها هم تدریس می‌کرد

  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید

  • آخرین وضعیت تغییرات کتاب‌های درسی

  • صندوق‌های طلا زیر ذره‌بین

  • شاکی شدن حامیان بابک زنجانی با پس گرفته شدن پول بیت المال

  • نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی اعتمادی به آمریکا است/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را بدانند/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب+فیلم

  • حزب‌الله با رگبار موشکی حمله ارتش اسرائیل را تلافی کرد

  • جنایات کومله به‌روایت تنها معلم بازمانده «برده‌سور»

  • فرمانده نیروی هوافضای سپاه: عملیات «وعده صادق» نکات پنهان زیادی دارد/آمریکایی‌ها گفته بودند دخالت نمی‌کنیم اما کردند+ فیلم

  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی

  • استایل گران قیمت بهاره رهنما

  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود

  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخر به مادرش+ عکس و فیلم

  • زندگینامه شهید مرتضی مطهری، معلمی بزرگ و برگزیده

  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس

  • تصمیم‌گیری سلیقه‌ای عربستان در افزایش سهمیه حج+ عکس

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 220619
    تاریخ انتشار: 18/بهمن/1399 - 12:24

    شروط رتبه بندی معلمان در سال 1400 اعلام شد

    معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد لایحه رتبه بندی بر اساس مفاد ماده ۶۳ قانون برنامه ششم تدوین و به دولت ارائه و در کمیسیون علمی تصویب و به زودی در صحن دولت مطرح و به مجلس تقدیم خواهد شد.

    شروط رتبه بندی معلمان در سال 1400 اعلام شد

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»به نقل ازایسنا،علی الهیار ترکمن ، درباره آخرین وضعیت تصویب لایحه رتبه بندی فرهنگیان اظهار کرد: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه موظف هستیم علاوه بر سازوکارهای قانون مدیریت خدمات شرایط رتبه بندی فرهنگیان را فراهم کنیم تا بر اساس سه بعد صلاحیت عمومی، صلاحیت تخصصی و صلاحیت حرفه ای در رتبه هایی قرار گرفته و بر اساس آن مشوق مالی و غیرمالی دریافت کنند.

    وی افزود: باید از طریق رتبه بندی، کیفیت آموزش را ارتقاء و سازوکارهای خودانگیزشی ایجاد کنیم تا معلمان فرایندهای یاددهی و یادگیری را به صورت اثربخش تری مدیریت کنند. طی هفت هشت سال گذشته دو مرتبه با سازوکارهای مندرج در قانون مدیریت خدمات کشوری، دریافتی فرهنگیان را از طریق رتبه بندی افزایش دادیم که باعث شد فاصله آنها با سایر کارکنان دولت کمتر شود.

    معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فرهنگیان از برخی امتیازات قانون مدیریت خدمات کشوری برخوردار نبودند که در مهر ۹۴ ، مهر ۹۸، اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ توانستیم با سازوکارهایی این موارد را برقرار کنیم گفت: اما هنوز تکلیف قانون برنامه ششم توسعه برای رتبه بندی پابرجاست.

    الهیار ادامه داد: با پیگیری وزیر آموزش و پرورش، لایحه رتبه بندی بر اساس مفاد ماده ۶۳ قانون برنامه ششم تدوین و به دولت ارائه و در کمیسیون علمی تصویب شده و به زودی در صحن دولت مطرح و به مجلس تقدیم خواهد شد. با اجرای رتبه بندی امتیازات اعمال شده از طریق قانون مدیریت خدمات کشوری کماکان ادامه می باید و این امتیازات برقرار است، اما همکاران برای رسیدن به فوق العاده رتبه بندی باید امتیازاتی را کسب و در رتبه های پنج گانه قرار بگیرند.

    وی با بیان اینکه یکسری ضرایب خاص مالی و غیرمالی پیش بینی شده که بعد از تصویب در دولت و رفتن به مجلس می توانیم اطلاعات تکمیلی و دقیقی را اعلام کنیم گفت: در ماه جاری این لایحه بررسی و در دولت نهایی می شود و به مجلس می رود. امید است نمایندگان اولویت سه فوریتی به رتبه بندی بدهند و همزمان با بودجه ۱۴۰۰ تصویبش کنند. اعتبار مورد نیاز برای اجرا در سال اول در لایحه بودجه پیش بینی شده است و می توانیم آن را از سال آینده اجرایی کنیم.

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما