شنبه 15 ارديبهشت 1403 - Sat 04 May 2024
  • موفقیت اعضای شورای همکاری خلیج‌فارس به همکاری با ایران در حوزه امنیت منطقه‌ای بستگی دارد

  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!

  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها

  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی

  • معلمی که در اسارتگاه بعثی‌ها هم تدریس می‌کرد

  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید

  • آخرین وضعیت تغییرات کتاب‌های درسی

  • صندوق‌های طلا زیر ذره‌بین

  • شاکی شدن حامیان بابک زنجانی با پس گرفته شدن پول بیت المال

  • نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی اعتمادی به آمریکا است/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را بدانند/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب+فیلم

  • حزب‌الله با رگبار موشکی حمله ارتش اسرائیل را تلافی کرد

  • جنایات کومله به‌روایت تنها معلم بازمانده «برده‌سور»

  • فرمانده نیروی هوافضای سپاه: عملیات «وعده صادق» نکات پنهان زیادی دارد/آمریکایی‌ها گفته بودند دخالت نمی‌کنیم اما کردند+ فیلم

  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی

  • استایل گران قیمت بهاره رهنما

  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود

  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخر به مادرش+ عکس و فیلم

  • زندگینامه شهید مرتضی مطهری، معلمی بزرگ و برگزیده

  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس

  • تصمیم‌گیری سلیقه‌ای عربستان در افزایش سهمیه حج+ عکس

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 121031
    تاریخ انتشار: 27/بهمن/1397 - 14:58
    سجاد اصغری جریان ساز سینمای ایران

    کارگردان های سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به سه گروه تقسیم بندی می‌شوند

    مدیر جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی گفت: فیلم های این دوره جشنواره فجر را می توان به سه گروه تقسیم بندی کرد. فیلم های این دوره جشنواره فجر اکثرا رویکرد حرکت به سمت جلو را پیش گرفتند ولی به طبع برخی از فیلمسازان از شتاب زیاد از ریل خارج شدند ، برخی اواسط ریل گیر کردند و برخی هم با هر گونه فرم و محتوایی بود خود را به پایان ریل رساندند.

    کارگردان های سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به سه گروه تقسیم بندی می‌شوند

    سجاد اصغری جریان ساز سینمای ایران گفت: برخی از فیلم های سینمایی این دوره هم از بعد فرم و هم از بعد محتوا دچار ضعف بسیار شدید بودند که معتقدم از ریل خارج شدند و برخی از فیلم های سینمایی نشان دادند که فرم پردازی بسیار عالی دارند ولی همگام و همراه با محتوا نیستند که معتقدم این دسته میانه ریل گیر کردند و گروه آخر فیلم های سینمایی این دوره فرم و محتوا همگام و همراه با هم در اختیار زیباشناسی کل اثر بودند و از بعد تکنیکی خود را به پایان ربل رساندند.

    یکی از بارزترین ویژگی این دوره جشنواره سی و هفتم تنوع گونه ها و ژانرها و رشد فنی و صنعتی فیلم های سینمای ایران بوده که می توان به کوچ کردن فیلمسازان از لوکیشن های محدود آپارتمانی به فضاهای پهن و عریض نامحدود برای ثبت پلان های در خور نام سینمای ایران اشاره کرد.

    سجاد اصغری گفت : در این دوره جشنواره فیلم فجر فیلم های قابل تاملی از سینماگران به نمایش درآمد آنجا که نیاز به همبستگی و وحدت بود با خلق فیلمنامه های قابل تامل آثاری خاص و بدیع تولید شد و جذابیت جشنواره سی و هفتم فیلم فجر حضور پررنگ و معنادار کارگردان های جوان سینما نسبت به سایر سینماگران شرکت کننده بود

    مدیر جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی در پایان گفت : حرکت کردن بر روی ریل سینما به  پشتیبانی و پایداری و دقت نیازمند است. به امید موفقیت تمام سینماگران ایران چه در سطح داخل و چه در سطح بین الملل.

    منبع : سینماپرس

    نظرات بینندگان
    نظرات شما