سه شنبه 27 مهر 1400 - Tue 19 Oct 2021
  • دردسر تازه برای استقلال و مجیدی/خبری غیرمنتظره که خشم هوادران را در بر داشت

  • وداع با پیکر جانباز شهید سردار حسین صفری

  • شهدایی که بر اثر سوختن چیزی از پیکرشان باقی نماند+تصاویر

  • محبوب ترین چهره‌ها سیاسی ایران

  • اماراتی‌ها دلار می‌شمارند؛ ما عکس‌های احمدی نژاد را می بینیم

  • خبری غیرمنتظره از اردوگاه استقلال/تیرخلاص بازیکن جنجالی استقلال به هوادران

  • جدایی سه بازیکن جنجالی از پرسپولیس/انقلاب گل محمدی در ترکیب پرسپولیس

  • شوک خبری به هوادران سرخابی ها/نقره داغ شدن استقلال و پرسپولیس در AFC

  • سیگنال‌های رئیسی برای بازارها/ ۵ پیام مهم رئیس جمهور برای دلار

  • فیلم/ شایعات فضای مجازی در ۲۴ ساعت گذشته

  • احمدی نژاد سیاستمداری نام آشنا که عاقبت بخیر نشد

  • بازدید جانشین فرمانده کل سپاه از روایت فتح

  • طوفان خانه تکانی یحیی در پرسپولیس اغاز شد/ یحیی ترکیب پرسپولیس را دگرگون می‌کند؟

  • شوک خبری در اردوگاه استقلال/جدایی ستاره جنجالی استقلال قطعی شد

  • دومین آبروریزی «گلوبال هاوک» پس از شکار توسط سپاه پاسداران/ کره‌جنوبی و آلمان هم هزینه رفاقت با ارتش آمریکا را دادند +عکس

  • فیلم/ لحظات حمله انتحاری به مسجد قندهار

  • قیمت جهانی نفت خام افت کرد

  • پای صهیونیست‌ها به فوتبال ایران باز شد؟

  • مطالبات رهبر انقلاب در حوزه کتاب ـ ۱۰/ چگونه به کتابخوانی عادت کنیم؟

  • سنگ بزرگ پیش روی استقلال و مجیدی /پیشنهاد میلیاردی به ستاره درحال مذاکره با ابی پوشان

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 161200
    تاریخ انتشار: 30/آبان/1398 - 13:51
    با اعمال موضع سختگیرانه؛

    گوگل تبلیغات سیاسی را محدود می کند

    گوگل موضع سخت تری نسبت به تبلیغات سیاسی گرفته و از این پس ویدئوهای دیپ فیک را حذف می کند. همچنین گوگل اجازه نمی دهد تبلیغات انتخاباتی افراد را براساس سن، جنسیت یا مکان زندگی هدف گیری کنند

    گوگل تبلیغات سیاسی را محدود می کند

    گوگل آخرین شرکت بزرگ اینترنتی است که تصمیم دارد شیوه برخورد خود با آگهی های سیاسی را تغییر دهد. 

    این شرکت اعلام کرده برای هدف گیری مخاطبان تبلیغات انتخابات، محدودیت سنی، جنسیتی و مکانی قائل می شود.

    به عنوان مثال شرکت های تبلیغاتی آمریکایی از این پس اجازه ندارند براساس تمایلات سیاسی یا سوابق رای دهی عمومی  آگهی های خود را منتشر کنند. استراتژی جدید گوگل هفته آینده  و پیش از برگزاری انتخابات سراسری در انگلیس اجرایی می شود. تاریخ اجرای استراتژی مذکور در اتحادیه اروپا ، پایان ۲۰۱۹ و در بقیه کشورها ۶ ژانویه ۲۰۲۰ میلادی اعلام شده است.

    گوگل اعلام کرده دستورالعمل جدید در راستای همخوانی با آگهی هایی است که در تلویزیون رسمی، رادیو و تبلیغات چاپی دیده می شود.

     این شرکت همچنین تصمیم دارد درباره محتوای صحیح تبلیغات، موضع محکمتری نسبت به فیس بوک بگیرد. بنابراین گوگل مشغول پاک سازی تمام سیاست های تبلیغاتی خود است تا به طور واضح ویدئوهای «دیپ فیک»، ادعاهای آمار غلط یا هرگونه تبلیغات دیگری که شرکت یا اعتماد مردم به انتخابات و دموکراسی را تحت تاثیر قرار می دهد، ممنوع کند.

     همچنین پیش بینی می شود این شرکت تعداد محدودی از تبلیغات را حذف کند و درباره ممنوع کردن آگهی ها با ادعاهای جعلی هیچ چیزی اعلام نکرده اما در کل سیاست شرکت خط مشی واضح تری دارد.

    همچنین قوانین شفافیت تبلیغات سیاسی در آمریکا از ۳ دسامبر ۲۰۱۹ میلادی اجرایی می شود و از سطح فدرال گسترده تر شده و شامل کاندیداهای ایالتی و سیاستمداران و هرگونه ذکری از احزاب سیاسی در هر مقیاسی می شود.

    منبع : مهر

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما