دوشنبه 25 خرداد 1405 - Mon 15 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 80710
تاریخ انتشار: 19/آذر/1396 - 21:12
اخبار کوتاه

ساختمان پلاسکو فعال شد

رئیس هیئت امنای پلاسکو از فعال شدن بخش باقی مانده ساختمان پلاسکو خبر داد و گفت:سازمان نظام مهندسی ایمنی ساختمان را تایید کرده است.

ساختمان پلاسکو فعال شد

سعید سعیدی گفت: پس از فرو ریختن پلاسکو بخشی از این ساختمان با ظرفیت 286 واحد سالم مانده بود که با حکم دادستانی امکان فعالیت مجدد در این بخش از ساختمان برای کسبه فراهم شده است. 
 
سعیدی با اشاره به بازگشایی این ساختمان از روز گذشته گفت: کسبه هم اکنون در حال انتقال کالا به واحدهای صنفی خود هستند.
 
 
وی درباره استحکام و ایمنی این ساختمان گفت: سازمان نظام مهندسی ایمنی ساختمان را تایید کرده است.

منبع : خبرگذاری صدا و سیما

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما