دوشنبه 25 خرداد 1405 - Mon 15 Jun 2026
  • سید طالع باکویی / گلیرم کربلا

  • فیلم جدید از حمله به ضاحیه / فیلم

  • آمریکا اراده و توانی برای اجرای تعهدات خود ندارد

  • چرا اسرائیل به ضاحیه حمله کرد؟!

  • پرستوی یهودی و سقوط یک رئیس‌جمهور + عکس

  • انهدام هسته ۴ نفره تروریستی-تکفیری توسط وزارت اطلاعات

  • در بمباران‌ها خاموش بودند؛ امروز برای باخت تیم ملی فریاد می‌زنند

  • حاج قاسم کردستان که بود؟ + عکس

  • هدیه غافلگیرکننده سید مجید به فرزند شهید میرغفاری +عکس

  • حمله هوایی اسرائیل به ضاحیه در بیروت +فیلم

  • هزینه‌های سرسام‌آور شکست ترامپ در برابر ایران

  • از اشک شوق تا هرج‌ومرج در خیابان‌های نیویورک / عکس

  • وقتی بهرام افشاری و هوتن شکیبا ستاره نشده‌ بودند

  • قیمت خودرو امروز یکشنبه ۲۴ خرداد

  • مترو تهران به بیمارستان‌های پایتخت متصل می‌شود

  • شنیده شدن صدای انفجار در تبریز

  • جزئیات جریمه مخدوشی پلاک در پایتخت

  • تگرگ آنکارا را سفیدپوش کرد / فیلم

  • شهادت مرزبان رشید هنگ مرزی چالدران در درگیری با گروهک پ.ک.ک+ عکس

  • جدول گروه A و B و C و D پس از پایان هفته اول

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 51164
    تاریخ انتشار: 22/اسفند/1395 - 14:42
    ورزشی

    یک شوک مثبت و یک شوک منفی در اردوی پرسپولیس/ تیم فوتبال پرسپولیس راهی قطر شد

    کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ظهر امروز برای دیدار با الریان راهی قطر شد.

    یک شوک مثبت و یک شوک منفی در اردوی پرسپولیس/ تیم فوتبال پرسپولیس راهی قطر شد

     تیم فوتبال پرسپولیس امروز و دقایقی پیش از فرودگاه امام خمینی(ره) راهی قطر شد تا خود را برای بازی روز سه شنبه در برابر الریان آماده کند.

    سرخپوشان تهرانی بازهم از طریق CIP ایران را ترک کردند. آنها برای دومین بار از این راه برای خروج از کشور استفاده کردند. این در حالی است که استقلال از VIP فرودگاه اینجا را ترک کرده بود.

    خبر خوب حضور سید جلال حسینی در کنار سرخپوشان است. این بازیکن مشکل خروج از کشور داشت که با تلاش های مسئولین این باشگاه مشکل او حل شد و در کنار سایر نفرات ایران را ترک کرد.

    و خبر نه چندان خوب هم جای خالی رامین رضاییان بود. ستاره ای که دوباره مورد غضب برانکو قرار گرفت و از تیم کنار گذاشته شد. او در سفرهای قبلی همراه پرسپولیسی ها بود اما این بار غایب بود.

    پندار خمارلو ومحمد ترکاشوند بامداد امروز زودتر راهی دوحه شدند تا با انجام هماهنگی های لازم برای اقامت و تمرین سرخپوشان مقدمات ورود تیم را فراهم آورند به شکلی که در حال حاضر اتاق های بازیکنان مشخص شده و هماهنگی برای ناهار هم صورت گرفته است تا بازیکنان پس از حضور در هتل ناهار را صرف کرده و استراحت کنند و برای تمرین غروب امروز آماده شوند.

    بازیکنان پرسپولیس صبح امروز از ساعت 9 صبح در بخش سی.آی.پی فرودگاه امام(ره) حاضر شدند و صبحانه را در آنجا صرف کردند. آنها سپس با پرواز قطری راهی دوحه شدند.

    دوحه از نظر زمانی 30دقیقه جلوتر از تهران قرار دارد و پرواز هم حدود 125 دقیقه به طول می‌انجامد.
     

    منبع : کاپ

    نظرات بینندگان
    نظرات شما