دوشنبه 26 خرداد 1404 - Mon 16 Jun 2025
بنر پویش نه به تصادف برای استفاده پایگاه‌های خبری
  • لایو خبرنگار صدا وسیما در زمان حمله اسرائیل

  • خبرنگار صداوسیما: تعدادی از همکارانم مجروح شده‌اند +فیلم

  • حمله اسرائیل به چیتگر و حوالی ایران مال

  • حمله اسرائیل به چیتگر و حوالی ایران مال

  • سفارت ما در تل‌آویو، خسارت جزئی وارد شده

  • سپاه پاسداران با تاسیسات رافائل چه کرد/رافائل شاهرگ حیاتی اسرائیل است

  • تخریب منزل پدری لاله و ستاره اسکندری در حمله روز گذشته اسرائیل داد.

  • ساقط شدن دو پهپاد متخاصم بر فراز آسمان زنجان + عکس

  • حمله رژیم صهیونیستی به مشهد/المیادین: به یک هواپیمای سوخت‌رسانی ایرانی در فرودگاه مشهد حمله شده/ فارس: وقوع ۲ انفجار در مشهد

  • پدافند شبانه تهران

  • انفجار مهیب در محدوده خیابان ولیعصر تهران

  • تخریب گسترده در بت‌یام درپی حمله موشکی ایران

  • حمله اسرائیل به حوالی همت، اکباتان، بلوار کشاورز، نیاوران، محله آشتیانی، هاشمی، نیروی هوایی، سهرودی، بوستان ولایت و ولیعصر تهران

  • موج جدید عملیات وعده صادق3 علیه سرزمین های اشغالی/بلافاصله پس از تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به کشورمان

  • رهبر انقلاب : اسرائیل منتظر مجازاتی سخت باشد

  • جزئیات حمله رژیم صهیونیستی به ایران +فیلم

  • جایگاه و شأن حقوقی مجلس از نظر رهبر انقلاب اسلامی/در تصمیم‌گیری و رای‌گیری‌ها اغراض شخصی را دخیل نکنید+فیلم و صوت

  • گروسی عامل موساد است به کشور راهش ندهید!

  • عملیات پیچیده اطلاعاتی در انتقال اسناد رژیم صهیونیستی

  • آیت‌الله خامنه‌ای و چالش ترمیدور

  • بنر پویش نه به تصادف برای استفاده پایگاه‌های خبری
    |ف |
    | | | |
    کد خبر: 329215
    تاریخ انتشار: 30/دي/1401 - 13:38
    رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران:

    پل‌های فلزی تهران دچار فرسودگی زیادی شده‌اند

    رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: پل‌های فلزی تهران به دلیل گذشت زمان دچار فرسودگی زیادی شده‌اند و تعمیر و نگهداشت این پل‌ها بسیار هزینه‌بر است.

     پل‌های فلزی تهران دچار فرسودگی زیادی شده‌اند

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از ایرنا از شورای اسلامی شهر تهران، سیدجعفر تشکری هاشمی در مورد تعیین تکلیف و جمع آوری پل حافظ، با بیان اینکه این پل و چهار پل فلزی دیگر در شهر تهران قبل از انقلاب اسلامی ساخته شدند، افزود: این پل های فلزی مناسبتی و برای استفاده در کوتاه مدت پیش بینی و ساخته شده بودند.

    وی با بیان اینکه پل های فلزی تهران به دلیل گذشت زمان دچار فرسودگی زیادی شده اند، افزود: تعمیر و نگهداشت این پل ها بسیار هزینه بر است و اگر بخواهیم یک پل جدید را احداث کنیم حتما می توانیم با هزینه‌ ای بسیار کمتر این کار را انجام داده و این برای شهر مقرون به صرفه تر خواهد بود.

    تشکر هاشمی با تاکید بر اینکه سازه پل حافظ دچار فرسودگی بسیاری شده به گونه ای که تعمیر آن اساسا توجیه درستی را به دنبال ندارد، ادامه داد: بررسی ها و مطالعات انجام شده نیز نشان می دهد که پل حافظ - طالقانی توجیه ترافیکی نداشته و به نظر می‌رسد با جمع آوری پل و نصب چراغ زمان دار، بار ترافیکی منطقه رفع خواهد شد.

    رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به این موضوع که جمع آوری این پل در برنامه های اولویت دار معاونت فنی شهرداری تهران قرار گرفته است، در خصوص وضعیت سایر پل‌های فلزی پایتخت، اظهار کرد: اگر بررسی ها نشان دهد که مابقی پل های فلزی تهران آنقدر فرسوده هستند که قابلیت تعمیر آنها نیست و همچنین کاربرد ترافیکی هم ندارند، حتما در مورد بودن یا نبودن سایر پل‌ها تصمیم گیری خواهد شد.

    پل حافظ از چهار راه کالج شروع می‌شود و از روی خیابان جمهوری گذشته و تا خیابان هاتف و قبل از رسیدن به بازار موبایل ایران امتداد می‌یابد؛ این پل یکی از معابر ماشین‌رو در تهران است و همه‌روزه دارای ترافیک روان و عبور تعداد زیادی خودرو است و به همین دلیل در سال‌های گذشته مرمت شده است.

    نظرات بینندگان
    نظرات شما