دوشنبه 25 خرداد 1405 - Mon 15 Jun 2026
  • سید طالع باکویی / گلیرم کربلا

  • فیلم جدید از حمله به ضاحیه / فیلم

  • آمریکا اراده و توانی برای اجرای تعهدات خود ندارد

  • چرا اسرائیل به ضاحیه حمله کرد؟!

  • پرستوی یهودی و سقوط یک رئیس‌جمهور + عکس

  • انهدام هسته ۴ نفره تروریستی-تکفیری توسط وزارت اطلاعات

  • در بمباران‌ها خاموش بودند؛ امروز برای باخت تیم ملی فریاد می‌زنند

  • حاج قاسم کردستان که بود؟ + عکس

  • هدیه غافلگیرکننده سید مجید به فرزند شهید میرغفاری +عکس

  • حمله هوایی اسرائیل به ضاحیه در بیروت +فیلم

  • هزینه‌های سرسام‌آور شکست ترامپ در برابر ایران

  • از اشک شوق تا هرج‌ومرج در خیابان‌های نیویورک / عکس

  • وقتی بهرام افشاری و هوتن شکیبا ستاره نشده‌ بودند

  • قیمت خودرو امروز یکشنبه ۲۴ خرداد

  • مترو تهران به بیمارستان‌های پایتخت متصل می‌شود

  • شنیده شدن صدای انفجار در تبریز

  • جزئیات جریمه مخدوشی پلاک در پایتخت

  • تگرگ آنکارا را سفیدپوش کرد / فیلم

  • شهادت مرزبان رشید هنگ مرزی چالدران در درگیری با گروهک پ.ک.ک+ عکس

  • جدول گروه A و B و C و D پس از پایان هفته اول

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 289467
    تاریخ انتشار: 24/اسفند/1400 - 19:33

    با پاداش گل به پرسپولیس ماشین صفر کیلومتر خریدم

    اولین گلزن تاریخ باشگاه استقلال گفت: وقتی از فاصله ۲۵ متری به پرسپولیس گل زدم پاداشی گرفتم که با پولش رفتم و یک پیکان صفر کیلومتر برای خودم خریدم.

    با پاداش گل به پرسپولیس ماشین صفر کیلومتر خریدم

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از روزنامه خبر ورزشی؛ احمد منشی زاده، بازیکن دهه چهل و پنجاه باشگاه استقلال که اولین گل تاریخ این باشگاه را به تیم پرسپولیس زده است در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در دربی نود و هشتم و گلی که ۵۲ سال پیش به پرسپولیس زد اظهاراتی را مطرح کرد.

    مسابقه استقلال مقابل پرسپولیس در پیش است. شرایط تیم محبوبتان را چطور می بینید؟

    شرایط استقلال به گونه ای است که نسبت به سال های گذشته خیلی بهتر نتیجه می‌گیرد. در سال‌های پیش و در این ایام استقلال درگیر مشکلات مختلف بود اما خوشبختانه الان استقلال در آرامش و روی دور برد حرکت می کند. امیدوارم این روند در نهایت منجر به قهرمانی شود.

    پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

    آنها هم تیم خوبی هستند. به هر حال پرسپولیس در سالهای گذشته قهرمان لیگ بوده ولی استقلال امسال خیلی بهتر از سایر حریفان در مسابقات حاضر می شود. به همین خاطر هم پرسپولیس ۶ امتیاز از استقلال عقب است.

    نتیجه این دربی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

    قطعاً این بازی مساوی نمی‌شود. یعنی کلاً مساوی به درد استقلال نمی خورد. استقلال باید برود تا برنده شود. تیم فرهاد با برد و پیروزی در دربی باید اقتدارش را به همه ثابت کند و زهر چشم خوبی از همه رقبا بگیرد. دربی مسابقه ای نیست که بتوان در آن دفاعی کار کرد. اگر استقلال بخواهد دفاع کند پرسپولیس بازیکنانی دارد که این تیم را به دردسر بیندازند. بنابراین بهترین کار این است که راحت بروند و مقتدرانه برنده از زمین خارج شوند.

    به نظر شما چه کسی برای استقلال گل می زند؟

    فکر می کنم یامگا که در همه مسابقات بهتر از بقیه گل زده در این بازی هم می‌زند. مهدی‌پور هم می‌تواند با یک شوت از راه دور همه را غافلگیر کند.

    با پاداش گل به پرسپولیس ماشین صفرکیلومتر خریدم/ مساوی به درد استقلال نمی خورد/ مهاجم استقلال و هافبک این تیم گلزنی می کنند

    درباره اولین گل تاریخ استقلال که خودتان به پرسپولیس زدید چه صحبتی دارید؟

    این گل به ۵۲ سال پیش برمی‌گردد. سال ۴۸ بود. پای من مشکل داشت ولی مرحوم دانایی فرد گفت باید تحت هر شرایطی بروم و بازی کنم. من هم آمدم و در همان ابتدای بازی در دقیقه ۸ داریوش مصطفوی یک توپ از چپ فرستاد و در فاصله ۲۵ متری دروازه توپ به من رسید. من هم مستقیم آن را به سمت دروازه شوت کردم.

    گلر پرسپولیس چه کسی بود؟

    دروازه‌بان پرسپولیس مهدی عسگرخانی بود. توپ جلوی او زمین خورد و از روی سرش پلّه کرد و به گل تبدیل شد. کاش فیلم آن مسابقه را داشتم.

    بعد از بازی چه حال و هوایی داشتید؟

    ما بازی را ۳ بر یک بردیم. جباری و حق وردیان هم برای ما گل زدند و گل پرسپولیس را هم ناظم گنجاپور زد. اگر اشتباه نکنم رضا وطنخواه هم در نیمه اول اخراج شد. بعد از بازی من ۵۰۰۰ تومان از تیمسار خسروانی پاداش گرفتم.

    یادتان هست با پاداش تان چه کردید؟

    آن زمان پیکان صفر کیلومتر ۸ هزار تومان بود. من آن ۵۰۰۰ تومان را دادم پیش قسط و یک پیکان صفر گرفتم و سه هزارتومان بقیه اش را هم به صورت اقساطی پرداخت کردم. یادش بخیر!

    در پایان فصل استقلال چه رده ای را بدست آورد؟

    آن بازی در یک چهارم نهایی باشگاه های تهران بود. اما بعد از آن بازی ما بازهم برنده شدیم و در نهایت قهرمان شدیم و به جام میلز رفتیم و آنجا هم قهرمان شدیم. امیدوارم این بار هم استقلال دربی را ببرد و با قهرمانی فصل را تمام کند.

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما