پنجشنبه 21 خرداد 1405 - Thu 11 Jun 2026
  • حسین ستوده / آرزو دارم یه شب روضه بگیرم حرم

  • «ان‌بی‌سی» هم به «جنایت جنگی» آمریکا در ایران اذعان کرد+ عکس

  • آمریکا در تله ایدئولوژیک اسرائیل افتاده است

  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی ارتحال آیت‌الله فیاض

  • پشت‌پرده ادعای ترامپ برای عملیات مخفی عبور نفت از هرمز+ عکس

  • اشک، شادی و جام، لحظات ناب جام جهانی / عکس

  • احکام جدید حقوقی بازنشستگان صادر شد

  • ستاره خارجی پرسپولیس هم به ایران برگشت

  • طبیعت افسانه‌ای فارو / عکس

  • تنگه هرمز تا اطلاع بعدی بسته است

  • ارتش آمریکا در تنگه هرمز شکست خورد

  • تهدید زیرساخت‌ها، تهدید زندگی مردم است

  • ترامپ در بن‌بست ایران گیر کرده هیچ‌کس جز خود را نباید سرزنش کند

  • واقعه‌ای که تاریخ را تغییر داد

  • از قبولی در کنکور سراسری تا انتخاب حجره نشینی

  • «وعده صادق» تجلی نبوغ مدیریتی شهید سلامی بود

  • تهدید تیم ملی ایران به کناره‌گیری از جام جهانی ۲۰۲۶

  • پلنگی که عقاب آفریقایی را شکار کرد

  • سه عامل ریزش طلای جهانی

  • تتلو؛ از صحنه موسیقی تا صحن دادگاه

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 227832
    تاریخ انتشار: 18/اسفند/1399 - 09:59

    ریاض حمله به تاسیسات نفتی خود را تایید کرد

    یک منبع در وزارت انرژی عربستان سعودی حمله به تاسیسات نفتی این کشور را تایید کرد.

     ریاض حمله به تاسیسات نفتی خود را تایید کرد

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» به نقل از ایرنا ،یک منبع در وزارت انرژی عربستان سعودی شامگاه یکشنبه حمله به بندر «رأس تنوره» را محکوم کرد.

    به گزارش شبکه خبری العربیه، این منبع گفت که حمله به بندر رأس تنوره توسط پهپادی انجام شد که از دریا آمده بود و یکی از محوطه‌های ذخیره‌سازی سوخت در این بندر هدف قرار گرفت.

    این مقام سعودی مدعی شد که این حمله خسارت یا تلفاتی به همراه نداشته است و حمله به آرامکو در شهر الظهران نیز تلفاتی نداشته است.

    وی در ادامه گفت که این تلاش‌های تخریب کننده،‌نقض آشکار قوانین بین‌المللی به شمار می‌آید.

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما