دوشنبه 25 خرداد 1405 - Mon 15 Jun 2026
  • سید طالع باکویی / گلیرم کربلا

  • فیلم جدید از حمله به ضاحیه / فیلم

  • آمریکا اراده و توانی برای اجرای تعهدات خود ندارد

  • چرا اسرائیل به ضاحیه حمله کرد؟!

  • پرستوی یهودی و سقوط یک رئیس‌جمهور + عکس

  • انهدام هسته ۴ نفره تروریستی-تکفیری توسط وزارت اطلاعات

  • در بمباران‌ها خاموش بودند؛ امروز برای باخت تیم ملی فریاد می‌زنند

  • حاج قاسم کردستان که بود؟ + عکس

  • هدیه غافلگیرکننده سید مجید به فرزند شهید میرغفاری +عکس

  • حمله هوایی اسرائیل به ضاحیه در بیروت +فیلم

  • هزینه‌های سرسام‌آور شکست ترامپ در برابر ایران

  • از اشک شوق تا هرج‌ومرج در خیابان‌های نیویورک / عکس

  • وقتی بهرام افشاری و هوتن شکیبا ستاره نشده‌ بودند

  • قیمت خودرو امروز یکشنبه ۲۴ خرداد

  • مترو تهران به بیمارستان‌های پایتخت متصل می‌شود

  • شنیده شدن صدای انفجار در تبریز

  • جزئیات جریمه مخدوشی پلاک در پایتخت

  • تگرگ آنکارا را سفیدپوش کرد / فیلم

  • شهادت مرزبان رشید هنگ مرزی چالدران در درگیری با گروهک پ.ک.ک+ عکس

  • جدول گروه A و B و C و D پس از پایان هفته اول

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 175397
    تاریخ انتشار: 29/اسفند/1398 - 15:01

    اوس موسی به خاطر دستمزد از «پایتخت» رفت؟

    ویژه برنامه «فرمول یک» که در ایام نوروز پخش می‌شود، شب گذشته میزبان هدایت هاشمی و همسرش بود.

    اوس موسی به خاطر دستمزد از «پایتخت» رفت؟

    ویژه برنامه «فرمول یک» که در ایام نوروز پخش می‌شود، شب گذشته میزبان هدایت هاشمی و همسرش بود.
     
    - هدایت هاشمی در بخشی از این برنامه درباره سریال «کتونی زرنگی» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور که اجازه پخش نیافت، گفت:‌ «من شنیده‌ام مشکلاتش حل شده و با توجه به کارهای طنزی که انجام دادم، «کتونی زرنگی» به نظرم یک اتفاق نو در تلویزیون است.»
     
    وی درباره شایعه مشکل خود با محسن تنابنده توضیح داد: «محسن تنابنده دوست صمیمی من است و برای فصل جدید من درگیر کار دیگری بودم و نتوانستم در «پایتخت» حضور پیدا کنم.»
    این بازیگر ادامه داد: «شخصیت اوس موسی قرار بود فقط دو قسمت در فصل سه «پایتخت باشد» اما به سبب پیشرفت قصه و اینکه جا داشت به این شخصیت بیشتر پرداخته شود، قرار شد در فصل‌های چهار و پنج هم حضور داشته باشد که من به علت فوت مادرم نتوانستم در فصل ۵ حضور پیدا کنم و فقط یک قسمت صدایم بود.»
     
    هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا در پروژه‌های دیگر پول بهتری می‌دهند که در سریال «پایتخت» حضور نیافته است، گفت: «نه اینطور نیست؛ اتفاقاً در «پایتخت» هم پول خوبی پرداخت شده است؛ اما به نظر خودم در مورد شخصیت اوس موسی حق مطلب ادا شد و من خودم به شخصه از آن سیراب شدم.»

    منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما