پنجشنبه 21 خرداد 1405 - Thu 11 Jun 2026
  • حسین ستوده / آرزو دارم یه شب روضه بگیرم حرم

  • «ان‌بی‌سی» هم به «جنایت جنگی» آمریکا در ایران اذعان کرد+ عکس

  • آمریکا در تله ایدئولوژیک اسرائیل افتاده است

  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی ارتحال آیت‌الله فیاض

  • پشت‌پرده ادعای ترامپ برای عملیات مخفی عبور نفت از هرمز+ عکس

  • اشک، شادی و جام، لحظات ناب جام جهانی / عکس

  • احکام جدید حقوقی بازنشستگان صادر شد

  • ستاره خارجی پرسپولیس هم به ایران برگشت

  • طبیعت افسانه‌ای فارو / عکس

  • تنگه هرمز تا اطلاع بعدی بسته است

  • ارتش آمریکا در تنگه هرمز شکست خورد

  • تهدید زیرساخت‌ها، تهدید زندگی مردم است

  • ترامپ در بن‌بست ایران گیر کرده هیچ‌کس جز خود را نباید سرزنش کند

  • واقعه‌ای که تاریخ را تغییر داد

  • از قبولی در کنکور سراسری تا انتخاب حجره نشینی

  • «وعده صادق» تجلی نبوغ مدیریتی شهید سلامی بود

  • تهدید تیم ملی ایران به کناره‌گیری از جام جهانی ۲۰۲۶

  • پلنگی که عقاب آفریقایی را شکار کرد

  • سه عامل ریزش طلای جهانی

  • تتلو؛ از صحنه موسیقی تا صحن دادگاه

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 175082
    تاریخ انتشار: 27/اسفند/1398 - 15:20
    محسن حدادی

    ویروس انگلیسی در اطراف حرم چه می‌کند؟!

    از دین، غلغل کلمات عربی‌اش را یاد گرفته‌اند و عربده کشی در کوچه خلوت! هرجا جریان احساسات مردم جاری باشد، قارچ‌گونه جوانه می‌زنند و زادوولد می‌کنند و مغناطیس‌وار گردهم می‌آیند...

    ویروس انگلیسی در اطراف حرم چه می‌کند؟!

    14 قرن قبل را به خاطر بیاورید؛ در چکاچک جنگی سخت و چند قدمی خیمه کفر، چند شمشیر مانده تا شکست جریان جهل، ناگهان قرآن‌ها را ورق ورق بر سر نیزه کردند و شمشیر بر گلوی قرآن ناطق گذاشتند تا «مالک» برگردد و ریشه آن درخت کثیف بازهم بماند و میوه دهد؛ میوه نفاق و جهل و خرافه و خریت! 

    حکایت تلخ قم در روز و شب گذشته است... عده‌ای مقدس‌نمای خشک مغز بی ریشه، باطن قبله را گم کرده‌اند و به هوای خشت و گل قبله، قرآن بر سر نیزه می‌کنند و عربده می‌کشند «لا حکم الا لله» ...نماز هم می‌خوانند و ریش هم می‌گذارند و مظلومانه هم می‌ایستند و زنان و بچه‌هایشان را هم با خود می‌آورند تا بیشتر در دوربین‌ها دیده شوند...ابوموسی و عمروعاص را هم یادتان هست که؟ روی منبر می‌رفتند، لباس پیامبر(ص) بر تن داشتند، قرآن را از بر بودند و چنان برای خلق الله قرائت می‌کردند و اشک می ریختند که کسی باور نمی‌کرد روی «ولی خدا» شمشمیر بکشند!

    آن روزها البته مالک بود و امیرالمومنین(ع) را در نهروان یاری کرد و کمی از آن طایفه نادان خشک مغز را - که به زن باردار هم رحم نمی‌کردند اما تا صبح نافله می‌خواندند-، تارومار کرد اما امروز گویا خوارج موبایل به دست در چند قدمی باطن قبله، قبله جدید می‌سازند و خیمه خریت برپا می‌کنند و تابلوی حریت بر سرش می‌زنند و کسی کارشان ندارد!

    با این ویروس کشنده‌ای که دق می‌دهد مسلمانان را چه باید کرد؟! واقعیت این است که حرم کریمه اهل بیت(س) در محاصره خوارج خشک‌مغز ویروسی است و دستان ما بسته است برای یک نهروان... ویروس کشور ما، همین جماعت اندک پرسروصدا هستند.

    می‌دانیم که این لکه‌های کوچک کثیف دامن کشورمان را آلوده نخواهد کرد؛ ویروس انگلیسی شیرازی‌زاده، در خیل میلیونی عاشقان تبار حاج قاسم، عددی نیست که قصد خودنمایی داشته باشد؛ طبل توخالی است که بوی الرحمن اش بلند شده بعد از پایان داعش!

    فقط کاش «مروی»‌ها تکثیر شوند و حضرت رضا(ع) ضامن دین‌داری ما.

     

    نازنین رضایی نژاد

    منبع : خبرانلاین

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما