شنبه 17 آبان 1404 - Sat 08 Nov 2025
  • مهم‌ترین اقدام نظام اقتصادی، اصلاح شبکه بانکی است

  • سهم سنوار در انتخاب ممدانی

  • وقتی تله دیپلماسی در خدمت جنگ و ترور بکار گرفته می‌شود

  • انتصاب سرپرست از کارکنان دستگاه‌های دیگر ممنوع شد

  • راه‌پیمایی یوم‌الله 13 آبان در تهران/ طنین شعار «مرگ بر آمریکا» +عکس و فیلم

  • تسخیر سفارت هویت حقیقی دولت آمریکا را روشن کرد / سیزده آبان از نظر تاریخی، روز افتخار و پیروزی است+صوت و فیلم

  • دشواری‌های آمریکا و اسرائیل در مواجهه با ایران

  • با تکیه بر آمریکا خود را در معرض خطر قرار ندهید

  • صلح‌خواهی نمایشی با جنگ‌افروزی ساختاری

  • شهید کربلایی :آمده‌ام نذرم را ادا کنم! +عکس

  • شرم‌آور نیست؟ البته که هست!

  • نگاهی به گزارش رسمی اسرائیل از حجم تلفات خود

  • وعده‌های دروغ جریان غربگرا از برجام تا FATF

  • پایان برجام و خواب‌های آشفته پسابرجامی!

  • میرزای نائینی معتقد به تشکیل «حکومت اسلامی» و مسئله «ولایت» بود /تعبیر امروزی جمهوری اسلامی همان حکومت مدنظر میرزای نائینی است +صوت وفیلم

  • بدون رفع تحریم‌ها ایران هیچ توافقی با آمریکا نمی‌کند

  • نمی‌توانید با این قصه‌ها مرا فریب دهید؛ وقتی نخست‌وزیر شدم، دیدم هیچ طرحی درباره ایران آماده نکرده بودید

  • جنگ روانی، سه ضلع از چهارضلع راهبرد ترامپ

  • پیام تسلیت به خانواده خادم الشهدا بهروز قدمی

  • آیا مذاکره بوداپست هم به سرنوشت آلاسکا دچار می‌شود؟

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 173028
    تاریخ انتشار: 12/اسفند/1398 - 15:41

    سوالات "کرونایی" را از این شماره‌ها بپرسید

    در پی روند افزایشی بروز کرونا در کشور و ایجاد ابهامات و سوالات متعدد درباره این ویروس، شماره تماس‌هایی برای پاسخگویی از سوی وزارت بهداشت و برخی دستگاه‌های دیگر به مردم معرفی شده است.

    سوالات "کرونایی" را از این شماره‌ها بپرسید

    با افزایش شیوع کرونا ویروس جدید و روند صعودی این بیماری در کشور، وزارت بهداشت سامانه تلفنی جدیدی را با شماره ۴۰۳۰ برای پاسخگویی به سوالات کرونایی مردم و ارائه مشاوره‌های تخصصی به آن‌ها راه‌اندازی کرد.

    به گفته وزارت بهداشتی‌ها سامانه ۴۰۳۰ که زیرساخت‌های آن از سوی بنیاد برکت و با همکاری سازمان نظام پزشکی ایجاد شده، به طور همزمان دارای ۲۰۰۰ خط تلفن است که پاسخگوی مردم خواهد بود. همچنین تاکنون ۱۶۰ پزشک به صورت داوطلب برای پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص کرونا و جهت ارائه مشاوره در این باره به صورت برخط به این سامانه متصل شده‌اند. به این ترتیب تریاژ از منزل مردم آغاز می‌شود.

    در عین حال داخلی شش سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت نیز همچنان پاسخگوی سوالات مردم در زمینه کرونا خواهد بود.

    البته سازمان‌ها و نهادهای دیگر نیز سامانه‌های تلفنی مختلفی را برای ارائه مشاوره و راهنمایی به مردم در زمینه کروناویروس جدید راه‌اندازی کرده و یا ظرفیت سامانه‌های خود را ارتقاء داده‌اند. به‌طوری که سازمان بیمه سلامت هم اعلام کرد که مردم می‌توانند با شماره‌گیری سامانه ۱۶۶۶ این سازمان سوالات خود را درباره کرونا ویروس جدید بپرسند.

    همچنین سازمان بهزیستی کشور هم اعلام کرد که با توجه به شیوع کرونا ویروس دربرخی مناطق کشور، شاهد افزایش اضطراب و تنش‌های روانی در بین بعضی از هموطنان هستیم. از این رو خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ (صدای مشاور) همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ (۸ شب) به صورت رایگان خدمات مشاوره و روانشناختی را در سراسر کشور به عموم مردم جامعه ارائه می کند.

    منبع : ایسنا

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما