پنجشنبه 21 خرداد 1405 - Thu 11 Jun 2026
  • حسین ستوده / آرزو دارم یه شب روضه بگیرم حرم

  • «ان‌بی‌سی» هم به «جنایت جنگی» آمریکا در ایران اذعان کرد+ عکس

  • آمریکا در تله ایدئولوژیک اسرائیل افتاده است

  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی ارتحال آیت‌الله فیاض

  • پشت‌پرده ادعای ترامپ برای عملیات مخفی عبور نفت از هرمز+ عکس

  • اشک، شادی و جام، لحظات ناب جام جهانی / عکس

  • احکام جدید حقوقی بازنشستگان صادر شد

  • ستاره خارجی پرسپولیس هم به ایران برگشت

  • طبیعت افسانه‌ای فارو / عکس

  • تنگه هرمز تا اطلاع بعدی بسته است

  • ارتش آمریکا در تنگه هرمز شکست خورد

  • تهدید زیرساخت‌ها، تهدید زندگی مردم است

  • ترامپ در بن‌بست ایران گیر کرده هیچ‌کس جز خود را نباید سرزنش کند

  • واقعه‌ای که تاریخ را تغییر داد

  • از قبولی در کنکور سراسری تا انتخاب حجره نشینی

  • «وعده صادق» تجلی نبوغ مدیریتی شهید سلامی بود

  • تهدید تیم ملی ایران به کناره‌گیری از جام جهانی ۲۰۲۶

  • پلنگی که عقاب آفریقایی را شکار کرد

  • سه عامل ریزش طلای جهانی

  • تتلو؛ از صحنه موسیقی تا صحن دادگاه

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 125880
    تاریخ انتشار: 29/اسفند/1397 - 00:18
    علی پروین:

    تحریم صدا سیما بی‌معنی است

    علی پروین با رد شایعات منتشر شده گفت که تحریم صداوسیما بی‌معنی است.

    تحریم صدا سیما بی‌معنی است

    علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران با تکذیب نقل قول‌هایی که از او منتشر شده عنوان کرد: اساساً تحریم صداوسیما بی‌معنی است و متوجه نمی‌شوم معنی این حرف‌ها چیست. من عاشق سریال‌های ایرانی هستم و آنها را پیگیری می‌کنم. همچنین چند تن از مدیران صداوسیما دوست من هستند.

    وی افزود: برنامه گلزار و علیخانی را پیگیری می‌کنم و به هر دوی آنها پیام دادم و گفتم برنامه‌هایشان عالی است. به گلزار گفتم دمت گرم که با این برنامه به مردم کمک می‌کنی که برنده شوند و دست خالی برنامه را ترک نکنند. من هر جا باشم سعی می‌کنم برنامه گلزار را ببینم.

    پروین اظهار داشت: من عاشق صدای عادل فردوسی‌پور هستم و او را دوست دارم اما برنامه‌اش افت کرده بود و من نمی‌پسندیدم.

    منبع : تسنیم

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما