دوشنبه 25 خرداد 1405 - Mon 15 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 125810
تاریخ انتشار: 27/اسفند/1397 - 16:44
پرسپولیس

زلزله برانکو درلیگ برتر:بازگشت دو مصدوم کلیدی پرسپولیس /یاغی سرخ پوشان به دیدار دربی رسید

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین نوبت صبح امروز دوشنبه را از ساعت 10 در ورزشگاه درفشی‌فر پیگیری کرد.

زلزله برانکو درلیگ برتر:بازگشت دو مصدوم کلیدی پرسپولیس /یاغی سرخ پوشان به دیدار دربی رسید

 به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز در هوای سرد زمستانی، تمرین نوبت صبح را در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه درفشی‌فر برگزار کردند.

 

در ابتدا، برانکو ایوانکوویچ در میانه زمین، دقایقی برای سرخپوشان صحبت کرد و برنامه تمرینات را برای آنها تشریح کرد.

 

سپس بازیکنان به همراه کریم باقری به دویدن دور زمین پرداختند.

 

در مرحله بعدی تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه؛ زرد، سفید و مشکی در فاز دفاع به حمله شرکت کردند و تاکتیکی‌های کادر فنی را در دستور کار قرار دادند.

 

ایگور پانادیچ، مارکو استیلینوویچ، بوژیدار رادوشوویچ و ماریو بودیمیر با هماهنگی کادر فنی و طبق اعلام قبلی، برای گذران مرخصی، بامداد امروز تهران را به مقصد کشورشان ترک کردند و از غایبان تمرین امروز بودند.

 

شایان مصلح و علیرضا بیرانوند هم تنها به دویدن دور زمین پرداختند.

 

حسین ماهینی و محسن ربیع‌خواه نیز در تمام مراحل تمرین امروز، سرخپوشان را همراهی کردند.

 

بخش بعدی تمرین، به ارسال از جناحین و شوت به سمت دروازه اختصاص داشت.

 

بازیکنان در مرحله بعدی، به حفظ توپ در سه گروه روی آوردند.

 

فوتبال در نصف زمین با یک دروازه بزرگ که ابوالفضل درویش‌وند در آن قرار داشت و دو دروازه کوچک انجام شد.

 

در پایان تمرین نیز بازیکنان بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

منبع : جام نیوز

نظرات بینندگان
نظرات شما