دوشنبه 25 خرداد 1405 - Mon 15 Jun 2026
  • سید طالع باکویی / گلیرم کربلا

  • فیلم جدید از حمله به ضاحیه / فیلم

  • آمریکا اراده و توانی برای اجرای تعهدات خود ندارد

  • چرا اسرائیل به ضاحیه حمله کرد؟!

  • پرستوی یهودی و سقوط یک رئیس‌جمهور + عکس

  • انهدام هسته ۴ نفره تروریستی-تکفیری توسط وزارت اطلاعات

  • در بمباران‌ها خاموش بودند؛ امروز برای باخت تیم ملی فریاد می‌زنند

  • حاج قاسم کردستان که بود؟ + عکس

  • هدیه غافلگیرکننده سید مجید به فرزند شهید میرغفاری +عکس

  • حمله هوایی اسرائیل به ضاحیه در بیروت +فیلم

  • هزینه‌های سرسام‌آور شکست ترامپ در برابر ایران

  • از اشک شوق تا هرج‌ومرج در خیابان‌های نیویورک / عکس

  • وقتی بهرام افشاری و هوتن شکیبا ستاره نشده‌ بودند

  • قیمت خودرو امروز یکشنبه ۲۴ خرداد

  • مترو تهران به بیمارستان‌های پایتخت متصل می‌شود

  • شنیده شدن صدای انفجار در تبریز

  • جزئیات جریمه مخدوشی پلاک در پایتخت

  • تگرگ آنکارا را سفیدپوش کرد / فیلم

  • شهادت مرزبان رشید هنگ مرزی چالدران در درگیری با گروهک پ.ک.ک+ عکس

  • جدول گروه A و B و C و D پس از پایان هفته اول

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 125727
    تاریخ انتشار: 27/اسفند/1397 - 13:06
    رژیم صهیونیستی

    تلفن همراه یکی دیگر از مقامات رژیم‌صهیونیستی هک شد

    رژیم صهیونیستی چند روز بعد از انتشار خبری درباره هک تلفن همراه «بنی گانتز»، رقیب انتخاباتی نتانیاهو، گزارش داده ایران به اطلاعات تلفن همراه نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی هم دسترسی پیدا کرده است.

     تلفن همراه یکی دیگر از مقامات رژیم‌صهیونیستی هک شد

     کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی جدید مدعی شده اطلاعات موجود در رایانه و گوشی همراه «ایهود باراک»، نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی هک شده و به ایران فروخته شده است.

    منابع آگاه در گفت‌وگو با رسانه صهیونیستی مدعی شده‌اند «ناواد آرگامان»، رئیس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی (شاباک یا شین بت) چند ماه پیش باراک را از این موضوع مطلع کرد. منابع آگاه گفته‌اند دلیل هک سیستم‌های باراک، بی‌احتیاطی از جانب او نبوده و او در گوشی‌اش مطالبی که بعداً باعث شرمساری‌اش شود نداشته است.

    نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و شین‌بت به درخواست رسانه‌های این رژیم برای اظهارنظر پاسخ نداده‌اند.

    کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه هم گزارش داده بود دستگاه‌های اطلاعاتی ایران توانسته‌اند گوشی همراه «بنی گانتز»، رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و اصلی‌ترین رقیب انتخاباتی «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را هک کرده و به اطلاعات حساس موجود در آن دسترسی پیدا کنند.

    ائتلاف «آبی و سفید» در فلسطین اشغالی که بنی گانتز رهبری آن را به عهده دارد تأیید کرده دستگاه‌های اطلاعاتی ایران گوشی او را هک کرده‌اند اما درز اخبار مربوط به آن را به نتانیاهو نسبت داده است.

    منبع : تسنیم

    نظرات بینندگان
    نظرات شما