پنجشنبه 21 خرداد 1405 - Thu 11 Jun 2026
  • حسین ستوده / آرزو دارم یه شب روضه بگیرم حرم

  • «ان‌بی‌سی» هم به «جنایت جنگی» آمریکا در ایران اذعان کرد+ عکس

  • آمریکا در تله ایدئولوژیک اسرائیل افتاده است

  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی ارتحال آیت‌الله فیاض

  • پشت‌پرده ادعای ترامپ برای عملیات مخفی عبور نفت از هرمز+ عکس

  • اشک، شادی و جام، لحظات ناب جام جهانی / عکس

  • احکام جدید حقوقی بازنشستگان صادر شد

  • ستاره خارجی پرسپولیس هم به ایران برگشت

  • طبیعت افسانه‌ای فارو / عکس

  • تنگه هرمز تا اطلاع بعدی بسته است

  • ارتش آمریکا در تنگه هرمز شکست خورد

  • تهدید زیرساخت‌ها، تهدید زندگی مردم است

  • ترامپ در بن‌بست ایران گیر کرده هیچ‌کس جز خود را نباید سرزنش کند

  • واقعه‌ای که تاریخ را تغییر داد

  • از قبولی در کنکور سراسری تا انتخاب حجره نشینی

  • «وعده صادق» تجلی نبوغ مدیریتی شهید سلامی بود

  • تهدید تیم ملی ایران به کناره‌گیری از جام جهانی ۲۰۲۶

  • پلنگی که عقاب آفریقایی را شکار کرد

  • سه عامل ریزش طلای جهانی

  • تتلو؛ از صحنه موسیقی تا صحن دادگاه

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 125637
    تاریخ انتشار: 27/اسفند/1397 - 09:19
    سید جلال حسینی

    کری سیدجلال برای استقلالی‌ها

    سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس درباره اتفاقات اخیر می‌گوید: هرچه بود تمام شد؛ به فکر روزهای بهتر هستیم.

    کری سیدجلال برای استقلالی‌ها

    سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در شرایطی که سرخپوشان پایتخت نتیجه بسیار خوبی از دیدار با سپیدرود گرفتند و صدر جدول را دوباره تصاحب کردند، گفت: «به تازگی یکسری از گلایه ها را مطرح کرده و معتقدم ما به قدری خسته ایم که نمی توانیم با دو یا سه روز استراحت به شرایط ایده‌آل برگردیم. به زمان بیشتری برای استراحت احتیاج داریم. نه فقط امروز بلکه باید بین بازی ها هم زمانی برای استراحت داشته باشیم. بچه ها واقعا خسته هستند ولی با این حال پرسپولیس تیمی است که هوادارانش انتظار دارند در هر بازی برای پیروزی به جنگ رقبا برود و ما نیز همین کار را انجام خواهیم داد. امیدوارم اتفاقاتی رخ بدهد که با موفقیت های بیشتر، خستگی را زودتر از خودمان دور کنیم.» حسینی اضافه کرد: «سال 97 هرچه که بود، تمام شد و باید به فکر روزهای بهتر باشیم. ما خسته ایم اما هواداران بدانند با تمام قدرت وارد دربی خواهیم شد و به دنبال پیروزی در این بازی هستیم. قطعا سه امتیاز دربی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا در وهله اول به مصاف رقیب سنتی می رویم و در وهله دوم، با یکی از مدعیان قهرمانی تقابل داریم ولی ما هم پرسپولیس هستیم و به خاطر هواداران هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهیم تا برنده به خانه برگردیم و نوروز زیبایی برای طرفداران مان بسازیم.» کاپیتان سرخپوشان در نهایت گفت: «پیشاپیش سال نو را نیز به طرفداران پرسپولیس و همه هواداران فوتبال و تمام ایرانی ها تبریک عرض می کنم. امیدوارم سال بسیار خوبی در انتظار همه باشد و مشکلات برای مردم نیز کاهش یابد. از سوی دیگر دعا می کنم پرسپولیس نیز با کسب پیروزی های بیشتر، قهرمانی های بیشتری در سال جدید رقم بزند.»

     

    منبع : خبرانلاین

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما