دوشنبه 28 خرداد 1403 - Mon 17 Jun 2024
  • موافقت رهبر با عفو یا تخفیف 2654 نفر از محکومان

  • نکونام به دنبال مهاجم سری A ایتالیا / با این مهاجم استقلال وزن پیدا می کند

  • پرسپولیس باید سریع دست به کار شود

  • آرمان رمضانی تکلیفش در استقلال معلوم نیست/ وی داماد شد

  • قایدی گرانتر از حد انتظار برای استقلالی ها/ برگشت قایدی ممکن نیست

  • تیم استقلال با چه نفراتی بسته می شود؟/ وضعیت نامعلوم استقلال

  • بازگشت برانکو به پرسپولیس منتفی شد

  • در جمع بهترین پاسورها اثری از هافبک‌های ایرانی نیست

  • 30 میلیارد تومان برای رضایتنامه جواد آقایی پور

  • منتظر محمد در استقلال جایی ندارد

  • روزی که پزشکیان دنبال گشت ارشاد بود! + سند

  • آزادی حمید نوری چهار پیام روشن دارد

  • عضو هیات مدیره پرسپولیس پیام مهمی داد

  • انتخابات بسیار مهم است/ تلاش کنید مشارکت افزایش یابد+ عکس و فیلم

  • صرفه‌جویی 2.5 میلیارد دلاری + عکس

  • برائت زائران ایرانی با پرچم فلسطین + عکس و فیلم

  • لزوم برائت جهانی از رژیم صهیونیستی و آمریکا+فیلم

  • جام گرفت و رفت/ پرسپولیس سکوی پرتاب اوسمار

  • دو مجری سرشناس در فساد فوتبال نقش دارند

  • دلیل لغو جلسه مهم نکونام

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 347180
    تاریخ انتشار: 26/تير/1402 - 16:42
    مدیر حوزه‌های علمیه:

    تبلیغ به مثابه روح سایر اجزاء حوزه است

    حوزه/ آیت الله اعرافی گفت: ما باید خودمان را مخاطب فرمایشات رهبری بدانیم و از حواشی بپرهیزیم و با برنامه ریزی و به صورت جهادی وارد عرصه شویم. باید تبلیغ به معنای عام را به مثابه روح سایر اجزاء حوزه تصویر کنیم.

    تبلیغ به مثابه روح سایر اجزاء حوزه است

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از حوزه، آیت الله اعرافی،

     مدیر حوزه‌های علمیه در جلسه شورای معاونین حوزه، به تبیین معنای تبلیغ پرداخت و آن را به دو بخش قسمی و مقسمی تقسیم کرد و بیان داشت: تبلیغ قسمی، معنای خاص از تبلیغ است که تا کنون در حوزه‌های علمیه بیشتر مورد توجه بوده و در چند سال گذشته نیز در این رابطه تلاش‌های خوبی صورت گرفته است؛ از جمله در سند چشم انداز و منشور حوزه‌های علمیه توجه ویژه‌ای به امر تبلیغ شده است.

    وی ادامه داد: همچنین نظام جامع تبلیغ تدوین شده و در درختواره نیز حدود ۵۰ گرایش و ۲۵ مهارت برای تبلیغ دیده شده است. در این زمینه علاوه بر مجتمع تبلیغ قم، در استانها نیز رشته تبلیغ پایه‌ریزی شده است.

    آیت الله اعرافی خاطر نشان کرد: در کنار تبلیغ قسمی، تبلیغ مقسمی است که به مفهوم عام و موسع تبلیغ اشاره دارد و در نگاه رهبری معظم انقلاب نیز این مفهوم عام و موسع بیشتر مد نظر بوده است.

    مدیر حوزه های علمیه افزود: ما باید خودمان را مخاطب فرمایشات رهبری بدانیم و از حواشی بپرهیزیم و با برنامه ریزی و به صورت جهادی وارد عرصه شویم. باید تبلیغ به معنای عام را به مثابه روح سایر اجزاء حوزه تصویر کنیم.

    آیت الله اعرافی تأکید کرد: لازم است تمام بخش‌ها پیوستی جامع و فراگیر نسبت به تبلیغ تهیه نموده سیاست‌ها و اقدامات خود را در این زمینه معرفی نمایند.

    عضو شورای عالی حوزه های علمیه ادامه داد: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا در نظام ارزشی حوزویان تبلیغ جایگاه ویژه‌ای یابد و اساتید و پژوهشگران نسبت به تبلیغ دغدغه بیشتری پیدا کنند.

    لازم به ذکر است: در این جلسه، معاونین و مدیران بخش‌های مختلف حوزه دیدگاه‌ها و ایده‌های پیشنهادی خود را در رابطه با تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه تبلیغ بیان نمودند.

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما