پنجشنبه 10 خرداد 1403 - Thu 30 May 2024
  • خون‌شویی ضدانقلاب در حمایت از جنایت اسرائیل!+ عکس و فیلم

  • رفح رکورد اشتراک‌گذاری اینستاگرام را شکست

  • وقت برای تبیین اهمیت این انتخابات ضیق است

  • رفح در آتش و خون + عکس و فیلم

  • ناگفته‌های هنرمندان از تعامل با شهید رئیسی

  • بحرین در مسیر بهبود روابط با ایران

  • ماجرای شهادت ظفر خالدی و برادرش درکنار هم

  • صنعت هوایی در نبرد با تحریم ها+ جدول

  • پرسپولیس مدیون هوش یک بازیکن +عکس

  • فرمانده کل سپاه با خانواده شهید سردار موسوی دیدار کرد + فیلم

  • رسیدگی به وضعیت حجاب مطالبه مردمی بود

  • چهار پیام‌ صریح و روشن پس از انتخاب رئیس مجلس+عکس

  • دولت‌های اروپایی از پیامد‌های خطرناک تروریست خواندن سپاه پاسداران می‌ترسند

  • نسل کشی سگ نحس نجس آمریکا در رفح+ عکس و فیلم

  • خاندوزی: بنای تکرار پروژه خزانه خالی را نداریم

  • آراء نواب رییس مجلس بازشماری شد+ جزئیات

  • گلایه برخی احزاب اصلاح‌طلب از خاتمی

  • انتخابات آن روز دیده بودم این فتنه‌ها که برخاست

  • استقلال در وضعیت شکننده و نامطلوبی قرار گرفته است.

  • قوی‌ترین ۴۸ کیلویی جهان در جبهه‌های ایران!

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 307709
    تاریخ انتشار: 11/مرداد/1401 - 17:47

    انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی هلال احمر

    رئیس جمعیت هلال احمر «سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر» را منصوب کرد.

     انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی هلال احمر

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از ایسنا، پیرحسین کولیوند، طی حکمی، اشکان موسوی را به عنوان «سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر» منصوب کرد. پیش از این و از همان روزهای نخست فعالیت کولیوند به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر مجتبی کشاورز این مسئولیت را برعهده داشت. در حکم رئیس جمعیت هلال احمر آمده است:

    «جناب آقای اشکان موسوی

     نظر بـه تعهد، توانایی‌ها و سوابق ارزشمند جنابعـالی، بـه موجب این حـکـم با حفظ سمت بـه عـنـوان «سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر» منصوب می‌شوید.

     روابط عمومی به عنوان چشم و چراغ سازمان وظیفه اطلاع‌رسانی تبلیغات، انتقال نظریات، پیشنهادات و انتقادات مردم و مسئولین را برعهده دارد. بنابراین انتظار دارم با طراحی و برنامه‌ریزی برای تدوین و اجرای «نظام جامع ارتباطات سازمانی و تبلیغات درون سازمان» و «نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات»، اهـداف و مأموریت های مشروحه ذیل را به نحو مطلوبی محقق کنید:

     ۱- برقراری ارتباط با گروه‌های مختلف اجتماعی و دستیابی به بیشترین میزان همسویی و همگرایی برای افزایش جلب اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی هلال احمر

     ۲- اطلاع رسانی و روشنگری به منظور ایجاد و تقویت ارتباط و هماهنگی بین جمعیت هلال احمر و رسـانه ملی و گروه های اجتماعی مؤثر بر کارآمدی و اثربخشی جمعیت

     ۳- ایجاد همدلی، تقویت و تفاهمات، اعتلای فرهنگ سازمانی و دستیابی به جایگاه شایسـته بـرای اعتمادسازی و افزایش سرمایه انسانی جمعیت هلال احمر

     ۴- ارائه چهره‌ای مثبت و موجه از جمعیت هلال احمر با پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی جامعه

    ۵- اتخاذ شیوه‌های مناسب برای ارتقاء کمی و کیفی ارتباطات درون و برون سازمانی

    ۶- توسعه روابط عمومی الکترونیک با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات و تسریع در امر اطلاع‌رسانی و ارتقاء جایگاه پاسخگویی جمعیت هلال احمر

    ۷- ساماندهی نمایندگی‌های روابط عمومی در حوزه ها با اهتمام به امـر چابک سـازی و ایجاد هماهنگی در عملکرد اطلاع رسانی و تبلیغات

     ۸- گسترش و تبیین رویکرد تحلیل گرا در روابط عمومی مبتنی بر رصد دقیق فضای فکری و فرهنگی جامعه

    ۹- اهتمام بزرگداشت مناسبت های دینی و ملی در جمعیت هلال احمر به منظور پاسداشت شأن ارزشی و انقلابی سازمان

    ۱۰- همکاری و تعامل مناسب و مطلوب با رسانه‌های مکتوب و سایت‌های خبری

    امید است با استعانت از خداوند متعال در راستای رسیدن به اهداف ماندگار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گام‌های اساسی برداشته و با فصل الخطاب قرار دادن منویات مقام معظم رهبری به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سایه همدلی، هم افزایی و همراهی مدیران و همچنین استفاده حداکثری ظرفیت های موجود در انجام وظایف پیروز و سربلند باشید.

     

    پیرحسین کولیوند

    رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران»

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما