پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403 - Thu 25 Apr 2024
  • خبر خوش برای هواداران استقلال و پرسپولیس /واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس انجام شد؟

  • اگر مردم وارد میدان اقتصاد بشوند تولید جهش پیدا می‌کند/امنیت شغلی از وظایف مسئولین است+ فیلم

  • آغاز سلسله شکست‌های آمریکا در مقابل ایران+ عکس

  • نقش پرسپولیس در فینالیست شدن العین در آسیا

  • سوءمدیریت فاحش و زبان ‌دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر

  • سربازی که شهید خرازی را به عنوان فرمانده قبول نداشت

  • معافیت بورس از مالیات بر عایدی سرمایه

  • فرهنگ مشترک؛ سرمایه دو ملت

  • «شلیک وعده صادق به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل»

  • سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به‌دست حزب‌الله

  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟

  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟

  • «محبی» نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه

  • همه سناریوها را دقیقا بررسی می‌کنیم

  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات

  • جزییات تغییر سیاست ارزی دولت /با وجود افزایش تولید کاهش واردات داشتیم

  • ثواب کردن هم به ما نیامده!

  • ایران اسطوره قلعه تسخیرناپذیر اسرائیل را در هم شکست

  • حکم انضباطی علیه ستاره پرسپولیس

  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 297955
    تاریخ انتشار: 02/خرداد/1401 - 12:16

    واردات خودرو ارزان حباب قیمت ها را می شکند؟

    عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: در صورت واردات خودرو باید قسمتی از آن در کشور تولید و منجر به ایجاد اشتغال شود.

     واردات خودرو ارزان حباب قیمت ها را می شکند؟

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از باشگاه خبرنگاران ، به گفته مرزبان راد واردات خودرو ممکن است مشکلات این صنعت را به صورت مقطعی حل کند اما سبب ایجاد مشکل های دیگر از جمله گرانی قطعات یدکی این خودرو ها می شود چراکه خودروهای وارداتی نیاز به خدمات پس از فروش دارند.

    از سال ۹۷ با توجه به اینکه تراز ارزی کشور به هم ریخته بود، واردات خودرو ممنوع اعلام شد که مصوبه آن تا اردیبهشت امسال مهلت داشت، اما با پایان یافتن مهلت آن در دولت موضوع واردات خودرو مطرح و کلیات آن تصویب شد.

    به گفته فاطمی امین وزیر صمت در مصوبه واردات خودرو تمرکز بر واردات خودرو‌های اقتصادی است چراکه در سال‌های قبل از ۹۷ عمدتا خودرو‌های گران قیمت، لوکس و تجملی وارد می‌شد و بخش محدودی از آن بهره‌مند می‌شدند.

    رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: هم اکنون استانداردهای اجباری ایمنی و نظارتی عملکرد خودروهای تولید داخل ۸۵ مورد است و تعلیق ندارد. خدمات پس از فروش را هم به جرگه استانداردهای اجباری اضافه شده است.

    نظرات بینندگان
    نظرات شما