جمعه 06 خرداد 1401 - Fri 27 May 2022
  • برجام‌ شکست بخورد چه می شود؟

  • چهارمین روز آواربرداری ساختمان مترو پل

  • مزرعه گل های لاله در روستای اسپره خون

  • ما زندگی نرمال داریم یا آمریکایی‌ها؟

  • آماده‌سازی آزادی برای اجتماع "سلام فرمانده"

  • فیلم/ آواربرداری از متروپل در چهارمین روز

  • مخاطب اول در هر یک از عرصه‌های جهاد و دعوت به خیر روحانیت است/ جهادی با عظمت‌تر از جهاد امام بزرگوار با این نتایج در تاریخ شیعه وجود ندارد

  • آیا دستگاه های امنیتی ما قوی هستند؟

  • فیلم/ تذکر خودرویی رئیس قوه‌قضائیه

  • فیلم/ نجات ۶ مصدوم از زیر آوار متروپل

  • ترفند برای رهایی از پرشدن حافظه گوشی

  • گشت و گذار در کنار رودخانه های کرمانشاه

  • وریا غفوری نماینده سلبریتی های غرق در رفاه و اشرافیت ورزشی که نگران معیشت مردم شده اند!!!

  • شما ایرانی کیلی کیلی کم شناخت

  • نیروهای مسلح به پادگان‌ها برگردند!

  • خواص درمانی خربزه تلخ

  • فیلم/ بازگشت یوسف‌های گمگشته از دیار فکه

  • کتک خوردن دختر تکواندو کار از مربی!

  • واکنش کریم باقری به اولتیماتوم فدراسیون

  • قیمت انواع گوشی موبایل امروز

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 294626
    تاریخ انتشار: 08/ارديبهشت/1401 - 09:50

    زیان جنگ اوکراین برای یوتیوب

    آلفابت شرکت مادر تخصصی مالک یوتیوب از زیان آن به علت کاهش درآمد تبلیغاتی پس از وقوع جنگ اوکراین خبر داد.

     زیان جنگ اوکراین برای یوتیوب

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از فارس رویترز، درآمد یوتیوب در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ کاهش قابل ملاحظه ای داشته که عامل اصلی آن کاهش انتشار پیام های تبلیغاتی در یوتیوب بعد از شروع جنگ اوکراین بوده که موجب شده اقتصاد جهانی تحت تاثیر قرار بگیرد و سرمایه گذاران کمتر به انتشار پیام های بازرگانی رغبت نشان دهند.

    بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده خدمات به اشتراک گذاری ویدیو در جهان در دو سال گذشته ثروت زیادی به دست آورد، زیرا بیماری همه‌گیر کرونا باعث شد فروشگاه‌ها و افراد بیشتری آنلاین شوند. اما به گفته تحلیلگران، با توجه به جنگ اوکراین، افزایش تورم و کمبود محصولات تبلیغ‌کنندگان کمپین‌های بازاریابی را کنار گذاشته اند.

    روث پورات، مدیر مالی آلفابت گفت برای پیش‌بینی اینکه چه زمانی این کاهش درآمد برطرف می شود، خیلی زود است. سهام آلفابت که در دو سال گذشته نزدیک به ۹۰ درصد رشد داشت، پس از انتشار این خبر روز سه‌شنبه، حدود ۲.۵ درصد سقوط کرد. درآمد تبلیغاتی ۶.۹ میلیارد دلاری یوتیوب در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲، کمتر از هدف گذاری ۷.۵ میلیارد دلاری انجام شده در ابتدای سال جاری میلادی نیز بوده است.

    نظرات بینندگان
    نظرات شما