شنبه 07 خرداد 1401 - Sat 28 May 2022
  • سوء قصد به ماموران پلیس در خیابان طالقانی

  • کشف انبار بزرگ احتکار کالا در جنوب تهران

  • فروش دو نفتکش یونانی در دیوار

  • تلاش شبانه برای آواربرداری ساختمان مترو پل

  • یارانه معیشتی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

  • پیام تجمع بزرگ «سلام ای فرمانده» به خودی و بیگانه چیست؟

  • برجام‌ شکست بخورد چه می شود؟

  • چهارمین روز آواربرداری ساختمان مترو پل

  • مزرعه گل های لاله در روستای اسپره خون

  • ما زندگی نرمال داریم یا آمریکایی‌ها؟

  • آماده‌سازی آزادی برای اجتماع "سلام فرمانده"

  • فیلم/ آواربرداری از متروپل در چهارمین روز

  • مخاطب اول در هر یک از عرصه‌های جهاد و دعوت به خیر روحانیت است/ جهادی با عظمت‌تر از جهاد امام بزرگوار با این نتایج در تاریخ شیعه وجود ندارد

  • آیا دستگاه های امنیتی ما قوی هستند؟

  • فیلم/ تذکر خودرویی رئیس قوه‌قضائیه

  • فیلم/ نجات ۶ مصدوم از زیر آوار متروپل

  • ترفند برای رهایی از پرشدن حافظه گوشی

  • گشت و گذار در کنار رودخانه های کرمانشاه

  • وریا غفوری نماینده سلبریتی های غرق در رفاه و اشرافیت ورزشی که نگران معیشت مردم شده اند!!!

  • شما ایرانی کیلی کیلی کم شناخت

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 293227
    تاریخ انتشار: 28/فروردين/1401 - 22:23

    پله‌های برقی تهران به تحریم‌ها گره خورد!

    نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران درباره علت خرابی پله‌های برقی شهر تهران، اظهار کرد: «وقتی در سطح شهر تردد می‌کنیم، تقریبا بیشتر این پله برقی‌ها خاموش نیستند، بلکه به طور کل خراب هستند.

     پله‌های برقی تهران به تحریم‌ها گره خورد!

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ،

     نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران درباره علت خرابی پله‌های برقی شهر تهران، اظهار کرد: «وقتی در سطح شهر تردد می‌کنیم، تقریبا بیشتر این پله برقی‌ها خاموش نیستند، بلکه به طور کل خراب هستند. به طور کلی می‌توان گفت که وضعیت پله‌برقی‌ها به علت نبود قطعات یدکی و تحریم‌ها دچار مشکلات زیادی شده‌اند و هزینه زیادی هم به دنبال دارند. با این حال موضوع تعمیر پله برقی‌ها چون با سازمان زیباسازی است، دوستان قبول کرده‌اند که ظرف مدتی تعمیراتش را انجام دهند.»
     
    چندی پیش مهدی قربانی، معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد که از ۵۰۱ دستگاه پله برقی پل‌های هوایی تهران فقط ۱۰ درصد یعنی حدود ۵۰ پل، سالم و در دسترس شهروندان هستند. وی در ادامه همچنین از برنامه چهار ماهه سازمان زیباسازی برای ایمن‌سازی و راه اندازی پل‌های عابر پایتخت خبر داده بود.
     
    علیرضا نادعلی درباره خرابی پله برقی پل‌های هوایی تهران، عنوان کرد: «این یک مسئله قابل لمسی برای همه ماست. وقتی در سطح شهر تردد می‌کنیم، تقریبا بیشتر این پله برقی‌ها خاموش نیستند، بلکه به طور کل خراب هستند. این یک مسئله جدیدی هم نیست و مدیریت جدید، با همین وضعیت از مدیریت قبلی آن را تحویل گرفت. البته مدیریت قبلی هم باید گزارش خود را بدهد که چرا و چگونه به وضعیت فعلی رسیدند.»
     
    وی درباره علت خرابی پله‌های برقی شهر تهران، گفت: «به طور کلی می‌توان گفت که وضعیت پله‌برقی‌ها به علت نبود قطعات یدکی و تحریم‌ها دچار مشکلات زیادی شده‌اند و هزینه زیادی هم به دنبال دارند. با این حال موضوع تعمیر پله برقی‌ها چون با سازمان زیباسازی است، دوستان قبول کرده‌اند که ظرف مدتی تعمیراتش را انجام دهند. این امر هم مورد مطالبه ما بود و هم در برنامه «در شهر» هم چندین بار به این موضوع پرداخته شد.»
     
    نادعلی خاطرنشان کرد: «جا به جایی مردم از یک سمت خیابان به سوی دیگر، خصوصا وقتی بین آن هم بسته باشد و فرد دارای معلولیت یا مسن باشد، بسیار سخت است. ولی شرایط را هم باید در نظر داشت چرا که بحث تعمیر و لوازم یدکی هم شرایط پیچیده و سختی دارد. در هر صورت سازمان قبول کرده است که کار را انجام دهند و ماهم مطالبه کرده‌ایم که به موقع انجام شود.»
     
    سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با توجه به تحریم‌ها، پله‌ برقی‌ها چگونه قرار است تعمیر شوند، گفت: «این امر بر می‌گردد به همان بحث‌های استفاده از امکانات داخلی. اگر کار راحتی بوده باید قبل از این اتفاق می‌افتاده ولی به هر صورت شاید میزان اولویت‌مند بودنش هم قبلا توجه نشده است. وقتی این امر جزو امکانات ساده است و همه مردم هم با آن سر و کار دارند، طبعا برای تعمیر و اصلاح در اولویت اول قرار می‌گیرد. ما هم پیگیری می‌کنیم تا مردم بتوانند از این امکانات استفاده کنند.»

    نظرات بینندگان
    نظرات شما