پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403 - Thu 25 Apr 2024
  • خبر خوش برای هواداران استقلال و پرسپولیس /واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس انجام شد؟

  • اگر مردم وارد میدان اقتصاد بشوند تولید جهش پیدا می‌کند/امنیت شغلی از وظایف مسئولین است+ فیلم

  • آغاز سلسله شکست‌های آمریکا در مقابل ایران+ عکس

  • نقش پرسپولیس در فینالیست شدن العین در آسیا

  • سوءمدیریت فاحش و زبان ‌دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر

  • سربازی که شهید خرازی را به عنوان فرمانده قبول نداشت

  • معافیت بورس از مالیات بر عایدی سرمایه

  • فرهنگ مشترک؛ سرمایه دو ملت

  • «شلیک وعده صادق به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل»

  • سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به‌دست حزب‌الله

  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟

  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟

  • «محبی» نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه

  • همه سناریوها را دقیقا بررسی می‌کنیم

  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات

  • جزییات تغییر سیاست ارزی دولت /با وجود افزایش تولید کاهش واردات داشتیم

  • ثواب کردن هم به ما نیامده!

  • ایران اسطوره قلعه تسخیرناپذیر اسرائیل را در هم شکست

  • حکم انضباطی علیه ستاره پرسپولیس

  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 281705
    تاریخ انتشار: 04/بهمن/1400 - 14:26

    بهشت دزدان دریایی اقیانوس هند

    ایرانی گفت: اقیانوس هند بهشت دزدان دریایی است و در چند سال اخیر میزان دزدی‌های دریایی افزایش یافته، بنابراین باید در این بخش حضور موثری داشته باشیم‌.

    بهشت دزدان دریایی اقیانوس هند

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از باشگاه خبرنگاران ، امیر دریادار امیر شهرام ایرانی گفت: برای ارتقای امنیت پایدار دریایی اقیانوس هند با عنوان حیاط خلوت امنیت دریایی محسوب می‌شود و با توجه به آنکه این اقیانوس نقش راهبری دارد ۵۰ درصد تجارت جهانی دنیا از این طریق آن صورت می‌گیرد.

    به گفته فرمانده نیروی دریایی ارتش خلیج فارس نقطه ابتدایی اقیانوس هند است که انتهای آن به چین وصل می‌شود و با توجه به آنکه ایران پل ارتباطی ۴قاره محسوب می‌شود نقش حیاتی در این حوزه دارد.

    او می‌گوید: اقیانوس هند به نوعی بهشت دزدان دریایی است و حضور نیرو‌های قلدرمآبانه نیرو‌های فرامنطقه‌ای افزایش یافته بنابراین باید برای حفظ ایمنی و امنیت دریایی پایدار باید بتوانیم حضور مستمر موثر و مقتدرانه‌ای در این بخش داشته باشیم.

    اقیانوس هند دومین اقیانوس پرخطر در دنیا است که ۵۰ درصد تجارت جهانی و ۷۰ درصد از ترانزیت از این طریق انجام می‌شود و بالاترین ترافیک دریایی جهان مربوط به این اقیانوس است.

    نظرات بینندگان
    نظرات شما